عقیلی

هادی عقیلی، کاپیتان سابق تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان گفت: روی کاغذ چند تیم لیگ برتر شانس قهرمانی در فوتبال کشور را دارند.

به گزارش ایراسین، هادی عقیلی کاپیتان سابق تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان پیرامون شروع لیگ برتر ایران گفت: با شروع مسابقات یک امید بزرگ به مردم و جامعه ورزش برمی گردد، چون فوتبال نماد ورزش ماست و چه بخواهیم چه نخواهیم فوتبال اکنون ورزش اول کشورمان محسوب می شود و بسیاری از قهرمانان ما که در جامعه بین المللی کار می‌کنند فوتبالی هستند و این اعتبار به خاطر حضور در جام جهانی و بازیکنان شاغل ما در اروپا به دست آمده است.

وی تصریح کرد: بهتر است که لیگ برتر برگزار شود، چون امید را به جامعه تزریق می‌کند، البته با توجه به بیماری کرونا بهتر است پروتکل‌های بهداشتی کاملا رعایت شود هر چند که می‌دانیم برای یک سری از باشگاه‌ها سخت است، چون مشکل مالی دارند.

هادی عقیلی درباره برگزاری یا عدم برگزاری لیگ برتر از سوی برخی تیم ها گفت: اگر فدراسیون تصمیم به برگزاری بازی‌ها گرفته بقیه باید به این تصمیم تمکین کنند نه اینکه یک یا چند تیم بخواهند از این تصمیم سرپیچی کنند، در کشورهای دیگر هم اعتراض‌هایی بود و حق شان هم بود که اعتراض کنند، ولی تصمیم نهایی را سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال می‌گیرند، این اعتراض‌ها بررسی می‌شود و در نهایت فدراسیون تصمیم نهایی را می‌گیرد.

کاپیتان سابق تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان درباره اولین دیدار پس از کرونا بین تیم های فولاد خوزستان و استقلال تهران اظهار داشت: بازی حساسی خواهد بود، چون هر دو تیم امیدوار به کسب سهمیه هستند، شرایط استقلال در جدول بهتر از فولاد است، اما گرمای هوا در اهواز روی بازی تاثیر خواهد گذاشت، ولی بازی واقعا مهمی است و بازیکنان بهانه‌ای برای عدم نتیجه گیری نخواهند داشت.

وی درباره اختلاف 10 امتیازی پرسپولیس با دیگر تیم‌ها عنوان کرد: روی کاغذ چند تیم دیگر شانس قهرمانی دارند، اما ۱۰ امتیاز اختلاف خوبی است که آن را نگه داری و قهرمان شوی، اما تیم‌های دوم تا چهارم نباید نا امیدانه کار کنند، چون سابقه داشته که این اختلاف امتیاز جبران شود. در فوتبال همه چیز امکان دارد و تیم‌های در حال سقوط یا آن‌هایی که دنبال سهمیه هستند روی نتایج تاثیر دارند.

هادی عقیلی در پایان افزود: شاید ۱۰ امتیاز اختلاف تاثیرگذار باشد، اما کادر فنی و بازیکنان پرسپولیس تجربه دارند و می‌دانند که قهرمانی به راحتی به دست نمی‌آید، چون تیم‌های دیگر و به خصوص تیم فولاد مبارکه سپاهان که تیم با تجربه‌ای هم هست منتظر یک غفلت از پرسپولیس هستند تا قهرمانی را از آن خود کنند.

انتها/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =