• ۲ تیر ۱۳۹۹ - ۰۱:۴۱
  • کد خبر: 6442
  • readingTime: ۱ دقیقه
وحید شمسایی

بهترین گلزن فوتسال جهان گفت: همه تلاش من این است که سال آینده در تهران تیم داشته باشم.

به گزارش ایراسین، وحید شمسایی کاپیتان سابق تیم ملی فوتسال ایران  در خصوص دیدار رفت فینال لیگ برتر فوتسال که روز جمعه با برتری تیم مس‌سونگون ورزقان در مقابل گیتی‌پسند اصفهان به پایان رسید، اظهار داشت: پیش‌بینی من از این دیدار دقیقا درست بود و با توجه به وقفه طولانی لیگ کیفیت مسابقات پایین بود، انتظار داشتم فینال زیباتری را مشاهده کنم اما این اتفاق رخ نداد و دو تیم از کیفیت خوب خود در طول رقابت های لیگ فاصله داشتند.

وی پیرامون دیدار برگشت فینال لیگ برتر گفت: به نظر من دیدار برگشت نیز همانند دیدار رفت بازی سنگین و سختی برای هر دو تیم است، همانطور که بازیکنان مس سونگون به بازی در اصفهان عادت داشتند، بازیکنان گیتی‌پسند نیز تجربه بازی در تبریز را دارند و به فضای سال مس سونگون آشنا هستند.

وحید شمسایی به داوری دیدار رفت اشاره و خاطرنشان کرد: محمود نصیرلو یکی از بهترین داورهای ایران و آسیا است و من داوری او را دوست دارم. با خیلی از داورها کار کردم از جمله وحید عرض‌پیما، ابراهیم افشاری و علی حفیظی که با احترام به همه داورها، این داوران بسیار حرفه‌ای و کار بلد هستند، در کل داوری نصیرلو را در دیدار فینال خوب بود اما در چند صحنه از دیدار فینال چالش ودرگیری‌هایی به وجود آمد که به نظر من داور که به عنوان قاضی دیدار است نباید به آن شکل رفتار می‌کرد.

کاپیتان سابق تیم ملی فوتسال ایران  درباره بازگشت به میادین بیان داشت: به طور قطع همه تلاش من این است که سال آینده در تهران تیم داشته باشم، البته تیمی که حضورش تداوم داشته باشد نه تیمی که یکسال بیاید و بعد از آن از ادامه دادن انصراف دهد.

وی در خصوص تیمداری سرخابی ها در لیگ برتر در پایان گفت: بعد از مشخص شدن قهرمان لیگ برتر، فکر می‌کنم که لیگ سال آینده از شهریور ماه قرار است آغاز شود و تا زمانی که تکلیف زمان دقیق برگزاری لیگ مشخص نشود نمی‌توانیم کاری کنیم، من از آرش جابری رییس سازمان لیگ فوتسال که قانون را خوب بلد است برای فوتسال زحمت می‌کشد، تشکر می‌کنم چرا که وقتی دید استقلال و پرسپولیس خواهان حضور در فوتسال هستند، از این موضوع حمایت کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =