• ۲ تیر ۱۳۹۹ - ۰۱:۴۸
  • کد خبر: 6438
  • readingTime: ۱ دقیقه
برتری دو بر یک تیم سپاهان اصفهان مقابل تیم فولاد خوزستان در هفته هجدهم لیگ برتر

عکس:مجتبی جهان بخش

اخبار موثق پیرامون نقل و انتقالات تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان اصفهان چیست؟

به گزارش ایراسین، تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان این روزها تمرینات خود را زیر نظر امیر قلعه نویی سرمربی این تیم دنبال می کند و دو بازی تدارکاتی نیز با تیم ذوب آهن اصفهان انجام داده تا با قدرت فراوان به مصاف گل گهر سیرجان برود، اما آنچه که این روزها نقل محافل می باشد، رفتن یا ماندن بازیکنان این تیم است. روز گذشته (شنبه) یک رسانه یونانی مدعی شده بود که آ.ا.ک به دنبال جذب محمد محبی پدیده جوان طلایی‌پوشان اصفهانی است. باشگاه فولاد مبارکه سپاهان ضمن تکذیب این خبر اعلام کرد که هیچ پیشنهادی به صورت رسمی از باشگاه یونانی برای محبی به دست آنها نرسیده است. ضمن اینکه پیشنهاد باشگاه گرانادا از سوی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان و خود محبی با مخالفت روبرو شد و بدین ترتیب احتمال ماندن این بازیکن در سپاهان زیاد می باشد.

پروژه دریافت رضایت نامه دائمی امید نورافکن از شارلوا بلژیک موفقیت آمیز نبود و حالا سپاهانی‌ها در حال مذاکره هستند تا یک فصل دیگر نورافکن را به صورت قرضی از شارلوا به خدمت بگیرند و همچنان او را در اختیار داشته باشند. مذاکرات در این زمینه مثبت بوده و احتمالا به زودی توافق حاصل می‌شود.

پیام نیازمند هیچ پیشنهاد رسمی از سوی باشگاه‌های داخلی و خارجی ندارد و فصل بعد در جمع فولاد مبارکه سپاهان ماندنی خواهد بود.

مربی گلرهای جدید تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان که از بین گزینه‌های پرتغالی و فرانسوی قرار است انتخاب شود، فردا دوشنبه به ایران خواهد آمد.

گفتنی است تست کرونای عوامل فولاد مبارکه سپاهان طبق پروتکل‌های اعلام شده انجام می‌شود و این باشگاه تا پیش از شروع لیگ برتر یک مرحله دیگر تست کرونا را انجام می‌دهد. در حال حاضر هیچکدام از سپاهانی‌ها کرونا ندارند و امید نورافکن هم که به این ویروس مبتلا شده بود بهبود یافته است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =