ایران دوازدهمین فولادساز دنیا شد

‍ مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان از تامین گاز فولاد مبارکه به‌صورت مستمر در تمام طول سال خبر داد.

به گزارش ایراسین به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه، سید مصطفی علوی در جریان بازدید از فولاد مبارکه از تأمین گاز فولاد مبارکه بهصورت مستمر در تمام طول سال خبر داد.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، ضمن ابراز خرسندی از بازدید از فولاد مبارکه گفت: تکنولوژی و عظمت این شرکت و تولید انواع محصولات خاص و موردنیاز صنایع کشور ازجمله خودروسازی و لوازمخانگی برای هر ایرانی غرورآفرین است.

وی با بیان اینکه شرکت گاز استان اصفهان از اینکه تأمینکنندۀ گاز این مجموعۀ عظیم صنعتی است احساس غرور میکند، گفت: بخشی از گاز در فولاد مبارکه بهعنوان مادۀ اولیه و بخش دیگری از آن در سیستمهای گرمایشی و سایر مصارف استفاده میشود.

علوی اظهار داشت: تلاش ما این است که گاز شرکت فولاد مبارکه را بهطور مستمر در طول سال تأمین کنیم؛ البته در فصل سرد، ناچار به کاهش و ایجاد محدودیت هستیم. اما تلاش بیشتری خواهیم کرد تا انرژی موردنیاز فولاد مبارکه را بهعنوان یک مشتری بزرگ و ارزشمند که باعث افتخار کشور است، بهصورت مستمر تأمین کنیم. همکاران من در شرکت گاز استان اصفهان تلاش میکنند با حضور خود در منطقۀ مبارکه تأمین گاز موردنیاز فولاد مبارکه را تداوم ببخشند تا چرخ این شرکت عظیم بهطور مداوم بچرخد.

انتها/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =