• ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۶
  • کد خبر: 6411
  • readingTime: ۳ دقیقه
گیتی پسند

در دیدار رفت فینال لیگ برتر فوتسال ایران، تیم گیتی پسند اصفهان مغلوب مس سونگون تبریز شد.

به گزارش ایراسین، تیم‌های فوتسال گیتی‌پسند اصفهان و مس سونگون از ساعت ۱۸ امروز جمعه 30 خردادماه برگزار کننده بازی رفت فینال لیگ برتر ایران به میزبانی سالن پیروزی اصفهان بودند. این دیدار به دلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی بدون حضور تماشاگر برگزار شد.

گیتی‌پسند در این دیدار محمد کشاورز، حمید احمدی، محمدرضا سنگ سفیدی، میثم برمشوری، سعید عباسی، مهران عالیقدر، مرتضی عزتی، والکس دوسانتوز، پیمان حفیظی، بهزاد رسولی، محمد حسین درخشانی و الکس فالکون را در ترکیب خود داشت و اصغر حسن زاده به دلیل محرومیت غایب این دیدار بود.

مسی‌ها نیز سعید مومنی، سجاد افضلی، فرهاد فخیم، مهدی جاوید، محمد شجری، مسلم اولاد قباد، سعید تقی زاده، علیرضا عسگری، میثم خیام، سالار آقاپور و مصطفی طیبی را در لیست خود داشتند در حالی که بابک نصیری به دلیل محرومیت غایب بود و علیرضا صمیمی نیز به دلیل مصدومیت در  آخرین لحظات از ترکیب تیم کنار گذاشته شد. محمود نصیرلو، محمد علی ترحمی، علی حفیظی و فیروز ممبینی قضاوت این بازی را بر عهده داشتند.

با شروع بازی در نیمه اول تیم میهمان توپ و میدان را در اختیار گرفت و فرصت های خوبی برای گلزنی داشت تا اینکه در دقیقه ۶ فرهاد فخیم کاپیتان با تجربه مسی ها روی اشتباه فالکون دروازه بان گیتی پسند گل اول را به زیبایی به ثمر رساند. در ادامه گیتی پسند برای جبران گل خورده حمله ور شد که روی خطای عسگری و کارت زرد او صاحب یک ضربه پشت دروازه شد که به جایی نرسید. مسی‌ها هم بیکار نبودند و صاحب چند موقعیت گلزنی شدند که آنها را توسط جاوید، فخیم، تقی زاده و خیام از دست دادند. نیمه اول پربرخورد و پر خطا دنبال شد به نحوی که گیتی پسند در دقیقه ۱۳ با پایان محدودیت خطایی روبرو شد تا در خطای ششم مس صاحب پنالتی نقطه دوم شود که فرهاد فخیم آن را به بیرون زد. پس از آن محدودیت خطایی مس هم به پایان رسید تا هر دو تیم بازی پربرخوردی را در این نیمه رقم بزنند. در دقیقه ۱۸ گیتی پسند صاحب ضربه پنالتی دوم شد که حمید احمدی آن را به گل تبدیل کرد. در ثانیه‌های پایانی اشتباه عجیب گیتی پسندی ها فرهاد فخیم را مقابل دروازه خالی این تیم قرار داد تا گل دوم خود و مس را به ثمر برساند و بازی با همین نتیجه به پایان برسد. در این نیمه اول علیرضا عسگری و میثم خیام از تیم مس با کارت زرد داور روبرو شدند.

در نیمه دوم گیتی پسند بازی را بهتر شروع کرد تا کار را به تساوی بکشاند اما مس با اداره بازی و استفاده از ضد حملات اجازه خود نمایی به میزبان خود را نمی‌داد. این اتفاق باعث شده تا زمان نیمه دوم با سرعت بیشتری سپری شده و کار گیتی پسند برای فرار از تساوی هم دشوارتر شود.در دقیقه ۳۴ عباسی می رفت تا دروازه مس را باز کند که ضربه او به تیرک دروازه تیم مهمان برخورد کرد.در دقیقه ۳۵ مس صاحب یک ضربه کرنر شد که شوت مهدی جاوید با دخالت سعید تقی زاده وارد دروازه گیتی پسند شد تا تیم مهمان اختلاف خود را با حریف به عدد ۲ برساند. بعد از این گل گیتی پسندی ها رو به سیستم پاورپلی آوردند تا بازنده این بازی نباشند. در این سیستم هم گیتی پسند خوب عمل نکرد تا فرهاد فخیم بازدن گل سوم خود و چهارم تیمش تیر خلاص را به تیم اصفهانی بزند. مرتضی عزتی لحظاتی بعد گل دوم گیتی پسند را به ثمر رساند تا امید به اردوی این تیم برگردد. ثانیه هایی بعد سعید عباسی با زدن گل سوم اختلاف را به حداقل رساند تا یک دقیقه پایانی هیجان انگیز و حساس دنبال شود. تلاش های گیتی پسند در ثانیه های پایانی بی نتیجه بود تا بازی با برتری ۴ بر ۳ مس سونگون به پایان برسد و مس برنده بازی رفت در اصفهان شود. در این نیمه محمدرضا سنگ سفیدی یک کارت زرد از داور گرفت.

مهرزاد خلیلیان سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی، سید محمد طباطبایی و حسین زیبایی مدیر و معاون اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان، مسعود هراتیان رئیس هیات فوتبال استان اصفهان و همچنین اعضای کادرفنی تیم ملی فوتسال از مهمانان ویژه این بازی بودند. بازی برگشت دو تیم ساعت ۱۸ روز جمعه ۶ تیر در سالن پورشریفی تبریز برگزار می‌شود.

انتها.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =