مجتبی میرزاجانپور

مجتبی میرزاجانپور ملی پوش تیم والیبال فولاد مبارکه سپاهان معتقد است سپاهان تمام چیزهایی که او می‌خواهد را دارد.

به گزارش ایراسین، مجتبی میرزاجانپور ملی پوش تیم والیبال فولاد مبارکه سپاهان پیرامون امضای قرارداد با این تیم اظهار داشت: فصل گذشته از سوی رحمان محمدی راد برای حضور در تیم والیبال فولاد مبارکه سپاهان پیشنهاد داشتم، اما بر سر مسائل مالی به توافق نرسیدیم، امسال منتظر پیشنهاد این باشگاه بودم، دوستان فوتبالیست من برای سپاهان بازی می‌کنند و طبق اطلاعاتی که گرفتم متوجه شدم باشگاه خوبی است، از تیم‌های سیرجان، یزد، سایپا و هراز آمل پیشنهاد داشتم، اما به هیچ کدام فکر نکردم زیرا می‌خواستم با محمدی راد کار کنم.

وی که از سال ۸۷ در لیگ برتر والیبال حضور داشته، سابقه بازی در تیم‌های پرسپولیس، پیکان تهران، متین ورامین، شهرداری ورامین، شهرداری ارومیه، بانک سرمایه، اتکای تهران، دانشگاه آزاد و کاستلانا ایتالیا را در کارنامه دارد.

میرزاجانپور با بیان اینکه محمدی راد سرمربی تیم والیبال فولاد مبارکه سپاهان در آینده حرف‌های زیادی برای گفتن دارد، گفت: زمانی که فعالیت‌های سپاهان را زیر نظر گرفتم برای حضور در این تیم بیشتر دلگرم شدم، بازیکنانی که در سپاهان حضور دارند را می‌شناسم و با چند نفر از آنها بازی کردم، امسال می‌خواستم در تیمی باشم که آسایش و آرامش داشته باشم، سپاهان تمام چیزهایی که من می‌خواهم را دارد.

بازیکن تیم والیبال فولاد مبارکه سپاهان به پایبند نبودن برخی باشگاه ها در خصوص قرارداد با بازیکنان اشاره کرد و افزود: بازیکن تیم ملی وقتی با تیمی قرار داد می‌بندد باشگاه و هواداران انتظاری فراتر از یک بازیکن از آن شخص دارند، در ایتالیا بازی کردم اما چنین چیزی ندیدم، با تیم بانک سرمایه اول شدیم، اما ۳۰ درصد از مبلغ قراردادهای بازیکنان را ندادند. طبق گفته فدراسیون باشگاه‌ها باید هفتاد درصد قراردادهای بازیکنان را پرداخت نمایند.

وی پیرامون بی احترامی برخی از تماشاگرنماها در سالن های والیبال گفت: زمانی که یک هوادار به سالن می‌آید وظیفه باشگاه است که روی هوادار مدیریت داشته باشد. وقتی بازیکنی با تیم جدید خود برای مسابقه وارد شهر تیمی که قبلاً در آن حضور داشته می‌شود، هواداران به او بی احترامی می‌کنند مدیریت باشگاه باید پیگیری کند که دلیل فحاشی چیست، در ایران برخی از افراد فکر می‌کنند بازیکن در مسابقه‌ای که با تیم سابق خود انجام می‌دهد نباید خوشحالی کند و عملکرد خوبی داشته باشد که به نظر من این درست نیست.

میرزاجانپور در پایان افزود: امیدوارم بیماری کرونا تمام شود، شنیدم موج دوم آن شدید تر است که باید مدیریت کنند که تا دوباره لیگ تعطیل نشود زیرا ما به خاطر بیست روز که مانده بود تا لیگ تمام شود ۳۰ درصد از مبلغ قراردادمان را پرداخت نکردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =