جواد محمدی

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن اصفهان گفت: در اولین نشست هیئت مدیره باشگاه ذوب آهن تصمیمات در خصوص جانشینی رادولوویچ گرفته خواهد شد.

به گزارش ایراسین، جواد محمدی مدیرعامل باشگاه ذوب آهن اصفهان چندی روزی بیمار بود و در باشگاه حضور پیدا نکرد و همین امر باعث شده بود برخی ها تصور کنند که در آستان اخراج است، جواد محمدی درباره این موضوع اظهار داشت: خوشبختانه اکنون حال من خوب است و کارم را انجام می دهم، متاسفانه به زعم برخی ها که نمی خواهند ما باشیم این حرف ها را در مورد من می زنند، ولی داریم کارمان را انجام می دهیم، به هر حال هر کسی ممکن است دچار بیماری شود.

وی در خصوص آخرین شرایط رادولوویچ سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: در مورد آمدن یا یا نیامدن این مربی این نیست که به حرف های عامیانه و مصاحبه بسنده کنیم، این نمی تواند ملاک تصمیم گیری ما باشد، باید ملاکی داشته باشیم تا تصمیم گیری کنیم، تمام وظایف باشگاه را طبق دستورالعمل های فیفا و طبق بندهای قرارداد رادولوویچ انجام دادیم، موقع خروج از ایران، تعهدنامه ای را امضا کرده و ما به تعهدات خودمان عمل کردیم.

جواد محمدی درباره مصاحبه تند سرمربی مونته نگرویی ذوب آهن افزود: مصاحبه ای با یک خبرگزاری کرده بود که آن خبرگزاری هم تخت گاز رفته بود، ما استعلام از پلیس فدرال آلمان قرار گرفتیم و شرایط بازگشت وی را فراهم کردیم، تمهیدات خاص را پیش بینی کرده ایم و پله پله با این مربی جلو می رویم.

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن اصفهان تصریح کرد: اگر رادولوویچ تصمیم بر این دارد که نیاید، می تواند به صورت رسمی به ما ایمیل بزند، اگر پیشنهادی هم دارد، می تواند به صورت رسمی به ما انتقال دهد تا ما این  موضوع را در هیئت مدیره مطرح کنیم و بهترین تصمیم را اخذ نمائیم.

وی پیرامون جانشینی رادولوویچ گفت: بازی ها هم محدود و فشرده است، هر تیمی هم دنبال قوی کردن جایگاه خود در جدول است. در اولین جلسه هیئت مدیره که طی روزهای آینده برگزار خواهد شد، تصمیمات در خصوص جانشینی آقای رادولوویچ گرفته خواهد شد، مواردی که باید مدنظر باشد را بررسی کرده ایم و نمی توانیم تصمیم را به دقیقه ۹۰ موکول کنیم.

انتها/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =