مدیرعامل فولاد مبارکه

مدیرعامل فولاد مبارکه گفت: دریافت تنها تندیس زرین جایزه ملی تعالی سازمانی حاصل تلاش یکایک کارکنان است و افزایش ضریب بهره وری، افزایش سودآوری، قدرت و استحکام سهام فولادمبارکه در سازمان بورس و رسیدن به اهداف و چشم اندازهای بهتر را برای ما به ارمغان دارد.

به گزارش ایراسین، مهندس حمید رضا عظیمیان در هفدهمین همایش ملی تعالی سازمانی، دریافت تنها تندیس زرین جایزه ملی تعالی سازمانی را به تمامی همکاران خود در شرکت فولاد مبارکه تبریک گفت.

مدیرعامل شرکت فولادمبارکه در حاشیه این مراسم در مصاحبه با خبرنگار روابط عمومی فولاد اظهار داشت: یکایک کارکنان شرکت در دریافت این جایزه سهیم هستند و من به سهم خود از تلاش همه همکارانم تشکر میکنم.
وی ادامه داد: به یقین دریافت این جایزه با سطح امتیازی که فولادمبارکه کسب کرده و نیز جایزه های مشابه خارجی که پیش از این دریافت کرده، آسان نبوده و نیست و تلاش جمعی کارکنان فولادمبارکه، بر اساس دستورالعملها و کنترلهایی که وجود دارد، ارزیابان را به این نتیجه رساند که فولادمبارکه صلاحیت دریافت تندیس زرین را دارد و نتیجه آن، تعالیِ قابل لمس در فولاد مبارکه است.
مدیرعامل فولاد مبارکه در ادامه گفت: در واقع این موضوع افزایش ضریب بهره وری، افزایش سودآوری، قدرت و استحکام سهام فولادمبارکه در سازمان بورس و رسیدن به اهداف و چشم اندازهای بهتر را برای ما به ارمغان دارد، ضمن اینکه امسال نیز در راستای دستیابی به اهداف سال جهشتولید پروژه های بزرگی را برای افتتاح داریم.

وی در ادامه افزود: اضافه نمودن واحد ۸۰۰ هزارتنی تولید فولاد خام گروه فولادمبارکه یکی از آنهاست که تولید گروه را از ۱۰.۲ میلیون تن فولاد به ۱۱میلیون تن می رساند که این واحد در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است.
همچنین میتوان به واحد ۵ میلیون تنی کنسانتره سنگان که هفته پیش فاز اول آن افتتاح شد اشاره کرد که در ۶۰ روز آینده فاز دوم آن به بهره برداری می رسد، علاوه بر اینکه یک واحد ۱۵هزارتنی الکترود گرافیتی نیز ر اردکان یزد داریم که آن را هم در نیمه دوم سال به بهره برداری می رسانیم‌.

مهندس عظیمیان خاطر نشان کرد: البته در کنار همه طرح های توسعه ای که در گروه در دست اجرا داریم، تعدادی پروژه افزایش ظرفیت برای شرکا فولادمبارکه نیز تعریف شده که مهم ترین آن تکمیل طرح شهید خرازی یا ابر پروژه نورد گرم ۲ با ظرفیت ۴.۵میلیون تن است‌.

انتها/


 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =