هفدهمین دوره تعالی سازمانی

مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی گفت: همپایه سازی صنعتی، راهی برای ایجاد رونق و جهش تولید است.

به گزارش ایراسین، ابوالفضل کیانی در این جلسه گفت: دکتر مدرس خیابانی سرپرست وزارت صمت که قرار بود در این همایش حضور داشته باشند به دلیل جلسه با رییس جمهور در این مراسم حضور نخواهند داشت.

وی ادامه داد: امسال سال جهش تولید است و طبق گفته مقام‌معظم رهبری تولید باید جهش پیدا کند و تغییر محسوس در زندگی مردم احساس شود.

وی اذعان کرد: اکنون تحریمها و از سوی دیگر شیوع ویروس کرونا وجود دارد و بانگاهی به تجربه بحران در کشورهای مختلف می بینیم که آنها برای رونق و جهش تولید از همپایه سازی صنعتی استفاده کرده و رونق تولید ایجاد می کنند.

مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی افزود: الزامات مشترک جهش تولید در کشورهای توسعه یافته شامل فرهنگ صنعتی، زیربنای تولید تغییر و اصلاح ساختارها سیاستها قوانین و مقررات تولید دانش بنیان با تمرکز در ارتباط صنعت با دانشگاه و شرکت های دانش بنیان و بهبود فضای کسب و کاراست.

کیانی ادامه داد: در کشورهای در حال توسعه علاوه بر موارد یادشده پیوند تفکر و اقدام در صنعت، مردمی کردن تولید و اقتصاد فرهنگ کمال گرایی و تعالی صنعتی و ... نیز در دستور کار بوده است.

وی خاطرنشان کرد: تحول دیجیتال فقط تکنولوژی نیست و باید به سمت تفکرهای جدید حرکت کرد، ضمن اینکه ابعاد کسب و کار دیجیتال مشتریانمان به طور پویا با یکدیگر در تعامل هستند. همچنین کلان داده ها و بازیابی تعاملی اطلاعات در این بحث بسیار مهم است.

کیانی گفت: سازمان مدیریت صنعتی با دستور ایدرو مدل تعالی دیجیتال را اجرایی می‌کند. ۵ حوزه اصلی در این مدل تعریف شده است که شامل سطح استراتژی ، ارزش آفرینی، شایستگی دیجیتال ، فرهنگ سازمانی و رهبری تغییر و سیستم های مدیریت چابک و دیجیتالی شده است.

وی خاطرنشان کرد: کشورهای توسعه یافته ۱۰ سال است این مدل را اجرایی کرده اند و ما تعهدی در قبال شرکت‌ها داشتیم که از آنها در شرایط تحریم حمایت و تقدیر کنیم‌.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =