• ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۰
  • کد خبر: 6332
  • readingTime: ۱ دقیقه
پرویز پزشکی

پرویز پزشکی با عقد قرارداد به تیم والیبال فولاد مبارکه سپاهان اصفهان پیوست.

به گزارش ایراسین، با توجه به اینکه باشگاه فولاد مبارکه سپاهان اصفهان به واقع باشگاه حرفه ای محسوب می شود و تیم های ورزشی آن در رقابت های ملی و بین المللی با قدرت ظاهر می شوند تیم والیبال این باشگاه برای لیگ برتر پیشرو در فصل نقل و انتقالات نسبتا قدرتمند ظاهر شده است و بازیکنان خوبی را به خدمت گرفته و از طرفی قرارداد اکثر بازیکنان پیشین خود را تمدید نموده است. 

در ادامه نقل و انتقالات پیش فصل لیگ برتر والیبال، پرویز پزشکی به جمع بلندقامتان طلایی پوش پیوست تا فصل پیشرو را برای سپاهان بازی کند.

پرویز پزشکی به مدت سه سال در تیم شهرداری ورامین بازی کرده و دوسال با این تیم قهرمان ایران شده و یکبار هم در آسیا به عنوان قهـرمانی دست یافته اند .

پاسور تیم والیبال فولاد مبارکه سپاهان همچنین سابقه 6 سال بازی در تیم برق تهـران را دارد وبا تیم پیکان هم دوسال قهرمان لیگ ویکبار مقام سومی رابدست آورده است. پرویزپزشکی دوسال نیز دربانک کشاورزی بازی کرده و دوسال هم با تیم شهرداری ارومیه به مقام سوم رسیده است. پزشکی 5 بار با تیم های شهرداری ورامین و  پیکان تهران قهرمانی آسیا را تجربه کرده است.

گفتنی است تمرینات تیم والیبال فولاد مبارکه سپاهان در دو گروه هشت نفره از اوایل تیرماه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی آغاز می‌شود و از ۱۵ تیرماه نیز کار به صورت تیمی دنبال خواهد شد، البته قبل از شروع تمرینات، تست‌های سلامتی از بازیکنان گرفته می شود.

انتها/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =