محسن باباصفری

لژیونر ملی پوش هندبال اصفهان گفت: لیگ هندبال کشور رومانی یکی از بهترین لیگ‌های اروپا محسوب می شود.

به گزارش ایراسین، محسن باباصفری لژیونر ملی پوش هندبال اصفهان پیرامون شرایط خود گفت: به تازگی با تیم  بوزائو رومانی قرارداد بستم و به زودی برای گرفتن اقامت به شهر این تیم می‌روم، به طور حتم تیمی بسته می‌شود که برای سال آینده در لیگ هندبال رومانی بتواند نتایج خوبی کسب کند، قرار است چند بازیکن خارجی با کیفیت به این تیم اضافه شوند، همچنین پرو مربی معروف، صاحب سبک و شناخته شده در هندبال اروپا هدایت این تیم را برعهده دارد.

گلر سابق تیم هندبال سپاهان درباره لیگ رومانی اظهار داشت: لیگ رومانی جزء لیگ‌های معروف و خوب در اروپا است و هر ساله با قانونگذاری در این لیگ شرایط حضور بازیکنان خارجی سخت‌تر می‌شود. به هر حال آن‌ها قصد دارند سطح لیگ خود را بهتر و نزدیک به لیگ‌های اول و دوم اروپا کنند. من مطمئن هستم که این اتفاق رخ می‌دهد، چون پتانسیل لیگ رومانی خیلی بالا است.

محسن باباصفری درباره حضور چند بازیکن ایرانی در تیم رومانی گفت: به هر حال ما ۳ بازیکن ایرانی در  تیم بوزائو رومانی هستیم و بازیکنان دیگری را هم به مسئولان این تیم پیشنهاد دادیم، اما خودشان راغب نبودند که بیش از ۳ نفر ایرانی را جذب کنند. فکر می‌کنم هم زبانی ما در این تیم خوب است چرا که می‌توانیم درباره مسائل تیمی صحبت کنیم و شرایط سخت تنها بودن را  نداریم.

وی درباره وضعیت آغاز تمرینات تیم رومانی افزود: تمرینات تیم قرار است از ۵ جولای (۱۵ تیرماه) شروع شود. با توجه به شیوع ویروس کرونا باید ببینیم که شرایط برای برگزاری تمرینات فراهم است یا خیر، البته وضعیت ویروس کرونا در رومانی بهتر است و به نظرم تمرینات به زودی آغاز خواهد شد.

گلر تیم ملی هندبال ایران در پایان پیرامون اینکه تیم ملی بدون سرمربی است، اظهار داشت: تیم ملی بدون سرمربی است، اما ما هیچ گونه رویدادی را تا سال آینده پیش رو نداریم و باید تکلیف سرمربی هر چه زودتر مشخص شود تا بتواند برنامه‌های خود را به فدراسیون هندبال ارائه کند و براساس برنامه خود پیش بروند. مربی ایرانی و خارجی فقط در سطح فنی با یکدیگر فرق دارند و بارها گفتم اگر قرار است مربی خارجی به ایران بیاید باید، یک مربی طراز اول جذب شود و قرارداد طولانی مدت با او بسته شود.

انتها/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =