• ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۸
  • کد خبر: 6311
  • readingTime: ۱ دقیقه
امید نورافکن

امید نورافکن یکی از معروف‌ترین بازیکن‌های لیگ‌برتری بود که خبر ابتلایش به بیماری کرونا تایید شد.

به گزارش ایراسین، امید نورافکن هافبک تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در تست اولیه گرفته شده از بازیکنان این تیم با جواب مثبت روبرو شد و دوران قرنطینه را این روزها سپری می‌کند. البته روز گذشته اعلام شد نتیجه آخرین تست گرفته شده از امید منفی بوده و او حالا از شر بیماری کرونا راحت شده، همچنین با این شرایط نورافکن طی روزهای آینده شرایط حضور در تمرینات تیمش را پیدا خواهد کرد.

رضا فتاحی سرپرست تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان پیرامون این موضوع گفت: نورافکن قرنطینه خانگی‌اش تمام شد و به زودی به تمرینات تیم اضافه خواهد شد. یکی دیگر از بازیکنان دیگر ما نیز که این مشکل را داشت از هفته گذشته به تمرینات اضافه شد و تست مجدد آن منفی بود.

وی در ادامه پیرامون آخرین وضعیت تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان اظهار داشت: پس از شروع مجدد تمرینات و صدور مجوزهای لازم، از باشگاه ذوب‌آهن دیداری دوستانه را درخواست کردیم که بابت پذیرفتن این دعوت از مسئولان این باشگاه تشکر می‌کنم. ضمن اینکه قرار است این هفته در زمین فولادشهر نیز بازی برگشت را به صورت دوستانه برگزار کنیم.

سرپرست تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان درباره بازی اول دوستانه با ذوب آهن گفت: بازی رفت دو تیم بسیار خوب بود و دو تیم محک خوبی خوردند. البته ۷ بازیکن ما در این بازی شرکت نداشتند. پس از ۱۰۰ روز دوری از تمرینات، این بازی محک خوبی برای بازیکنان و کادرفنی بود، کادرفنی دو تیم از برگزاری این دیدار رضایت داشتند.

رضا فتاحی پیرامونبازگشت محسن الغسانی، افزود: این بازیکن مشکلی برای بازگشت به ایران نداشت، اما قوانین کشور عمان اجازه خروج شهروندان عمانی را از کشور صادر نکرده بود و حدود دو هفته پیش نامه‌ای به فدراسیون فوتبال نوشتیم تا نامه ما را به فدراسیون فوتبال عمان انعکاس دهند، فدراسیون فوتبال عمان از طریق وزارت کشور عمان موضوع الغسانی را پیگیری کرد و این بازیکن به ایران بازگشت.

وی در پایان درباره هزینه‌های تست کرونا و پروتکل‌های بهداشتی تمرینات بیان داشت: تست کرونا هزینه سنگینی برای باشگاه دارد، باید تشکر ویژه‌ای از آقای مهندس عظیمیان و مسئولان طب پزشکی کارخانه فولاد مبارکه داشت که هماهنگی این تست‌ها را برای ما انجام دادند.

انتها/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =