احمد جمشیدی

سخنگوی باشگاه ذوب‌آهن اصفهان گفت: ما برای رادولوویچ بلیت تهیه‌ و به وی اعلام کرده‌ایم که باید به ایران بازگردد.

به گزارش ایراسین، وضعیت در شهر اصفهان برای طرفداران ذوب آهن به شدت مبهم شده، هواداران و همچنین مسئولان باشگاه ذوب آهن هنوز منتظر بازگشت رادولوویچ سرمربی مونته‌نگرویی خود هستند اما طی آخرین اظهارنظرها از سوی مسئولان باشگاه به نظر رادولوویچ قصد بازگشت به ایران را ندارد. در حال حاضر ولی همه طرفداران ذوب آهن معطل سرمربی خارجی خود هستند و به نوعی از انتخاب او پشیمان شدند! چراکه رادولوویچ در چنین شرایطی ذوبی‌ها را تنها گذاشته. عجیب‌تر از اینکه شنیده می‌شود کرونا دلیل اصلی عدم بازگشت رادولوویچ به ایران بوده، به نظر می‌رسد سرمربی مونته‌نگرویی کلا قصد ادامه همکاری با ذوبی‌ها را ندارد.

احمد جمشیدی سخنگوی باشگاه ذوب‌آهن اصفهان با تاکید بر اینکه سرمربی مونته‌نگرویی ذوب‌آهن باید به تعهداتش پایبند باشد، اظهار داشت: رادولوویچ به مدت یک‌ فصل و نیم به باشگاه ذوب‌آهن متعهد است و باید به تعهداتش عمل کند. باشگاه به تعهداتی که به رادولوویچ داشته عمل کرده و وی مبلغی که باید در این مدت می‌گرفت را دریافت کرده است.

وی افزود: زمانی که بحث کرونا پیش آمد رادولوویچ از باشگاه درخواست مرخصی کرد و گفت باید نزد خانواده‌اش بازگردد. زمانی که با درخواست رادولوویچ موافقت شد، مدیریت و اعضای هیئت مدیره باشگاه علاوه بر تعهدات مندرج در قراردادش، از وی تعهد گرفتند که به محض صدور مجوز برای شروع تمرینات و آغاز مسابقات باید به ایران بازگردد، رادولوویچ تاکنون چیزی درباره قطع همکاری به باشگاه اعلام نکرده و ما منتظر بازگشت این سرمربی هستیم.

احمد جمشیدی در خصوص دریافتی رادولوویچ گفت: وی مبلغ 140 هزار دلار دریافتی داشته که در صورت شکایت به فیفا، ذوب‌آهن متضرر نخواهد بود، مطمئن هستیم با توجه به نوع قراردادی که با رادولوویچ بسته‌ایم، از نظر حقوقی هیچ مشکلی برای باشگاه ذوب‌آهن ایجاد نمی‌شود و اگر رادولوویچ بازنگردد ما پیروز پرونده خواهیم بود، هرچند وی تاکنون درباره قطع همکاری و عدم بازگشت حرفی به ما نزده است.

جمشیدی در پایان درباره عدم بازگشت دستیار رادولوویچ و مهاجم صربستانی ذوب‌آهن، افزود: درباره این 2 نفر نیز بحث کرونا مشکل‌ساز شده و در تلاش هستیم تا مقدمات بازگشت آنها را فراهم ‌کنیم تا حتی اگر با پرواز میسر نشد، به صورت زمینی برگردند.

انتها/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =