• ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۱:۵۹
  • کد خبر: 6252
  • readingTime: ۱ دقیقه
والیبال

تمرینات تیم والیبال فولاد مبارکه سپاهان از اوایل تیرماه 1399 در دو گروه آغاز خواهد شد.

به گزارش ایراسین، رحمان محمدی‌راد سرمربی تیم والیبال فولاد مبارکه سپاهان با اعلام این خبر گفت: خوشبختانه در فصل نقل و انتقالات بازیکنانی که نیاز داشتیم را در زمان مناسب جذب کردیم، با توجه به هماهنگی‌های به عمل آمده از سوی باشگاه با فدراسیون والیبال، تمرینات تیم، از اوایل تیرماه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: تمرینات تیم والیبال فولاد مبارکه سپاهان، در دو گروه هشت نفره آغاز می‌شود و از ۱۵ تیرماه نیز کار به صورت تیمی دنبال خواهد شد، البته قبل از شروع تمرینات، تست‌های سلامتی از بازیکنان گرفته می شود.

رحمان محمدی‌راد با اشاره به فعالیت باشگاه سپاهان در لیگ برتر اظهار داشت: باشگاه سپاهان در سال 97، فعالیت خود را در والیبال آغاز کرد و گام‌های خوبی در این زمینه برداشته شد، باشگاه سپاهان برنامه سه ساله برای والیبال تدوین کرده است و با توجه به اینکه از مدیران آگاه و ورزشی بهره می‌برد و هر ساله شرایط بهتری در والیبال ایجاد خواهد کرد.

سرمربی تیم والیبال فولاد مبارکه سپاهان از احتمال شروع مسابقات لیگ برتر والیبال بدون حضور تماشاگران خبر داد و گفت: سالن شش هزاری نفری سپاهان، وضعیت استاندارد دارد و با رعایت فاصله اجتماعی مناسب، می‌توانیم میزبان تماشاگران علاقه‌مند به این رشته ورزشی باشیم، اما در نهایت ما  تابع تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا هستیم.

وی به اهمیت آماده‌سازی بازیکنان برای حضور شایسته در بازی‌های المپیک توکیو، اشاره کرد و بیان داشت: متاسفانه بازیکنان تیم ملی والیبال ایران، در ماه‌های اخیر به دلیل تعطیلی باشگاه‌ها و سالن‌های بدنسازی، تمرینات مناسبی نداشتند، به همین دلیل، برگزاری لیگ برتر والیبال اهمیت زیادی برای آماده‌سازی بازیکنان ملی‌پوش برای حضور شایسته در بازی‌های المپیک دارد.

محمدی‌راد با اشاره به چگونگی برگزاری لیگ برتر خاطر نشان کرد: لیگ برتر والیبال ایران در سال‌های گذشته، به روش پلی‌آف برگزار شده است و این روش در جهان نیز عرف است، به نظر من روش پلی‌آف برای مسابقات امسال هم مناسب است که این روش بهترین روش برای آماده‌سازی بازیکنان تیم ملی می باشد.

انتها/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =