تولید فولاد مبارکه از ۷ میلیون تن می‌گذرد

مدیر کنترل مواد فولاد مبارکه گفت: مدیریت و کارکنان فولاد مبارکه از ابتدای شیوع ویروس کرونا بسیج شدند تا ضمن مقابله با این ویروس فراگیر، شرایطی فراهم کنند تا تولید در شرکت بدون وقفه ادامه یابد.

به گزارش ایراسین به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه، مدیر کنترل مواد فولاد مبارکه ضمن اعلام این خبر از توزیع بینظیر اقلام بهداشتی در بخشهای مختلف شرکت برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا خبر داد و گفت: در روزهای پایانی سال 98، با شیوع بیماری کرونا کمیتهای به همین منظور تشکیل شد که در کنار فعالیتهای معاونتهای نیروی انسانی، بهرهبرداری، خرید و اقدامات بهموقع و مؤثر واحد کنترل مواد، نقش ارزندهای در ارتقای سلامت کارکنان داشت.

مهدی کفایت ضمن قدردانی از زحمات تمامی عزیزانی که در این خصوص صادقانه و با تمام وجود همت گماشتند، گفت: از حمایتهای بیدریغ مدیرعامل، معاونان، مدیران و همۀ همکاران شرکت بهویژه همکاران خود در واحد کنترل مواد صمیمانه تشکر میکنم.

وی افزود: این واحد پیرو صورتجلسات کمیتۀ مذکور، اقلام بهداشتی موردنیاز از قبیل (ماسک، دستکش و ماده ضدعفونی) را بهطور هفتگی به کلیۀ مراکز هزینه، نسبت به صدور درخواست اتوماتیک در سیستم EIS طبق متریال کدهای آن تحویل داده است.

مدیر کنترل مواد خاطرنشان کرد: در نتیجۀ این همت و همدلی و رعایت دستورالعملها شاهد بوده و هستیم که علیرغم جمعیت 20 هزار نفری فولاد مبارکه خوشبختانه این ویروس و انتشار آن به نحو مطلوبی در فولاد مبارکه کنترل شد.

مهدی کفایت با بیان اینکه تکتک کارکنان در کنترل این ویروس خطرناک خوش درخشیدند، اظهار داشت: با همکاری واحدهای ذیربط تلاش کردهایم تا بهترین مواد ضدعفونیکننده و تجهیزات ایمنی را برای همکاران تهیه کنیم تا باارزشترین سرمایۀ شرکت که نیروی انسانی است، در سلامتی کامل بتواند به کار و فعالیت خود ادامه دهد.

انتها/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =