• ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۶:۴۸
  • کد خبر: 6211
  • readingTime: ۱ دقیقه
امید نورافکن

تست کرونای سه عضو تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان از جمله امید نورافکن که پیش از این مثبت بود، در تست جدید منفی نشان داده شد.

به گزارش ایراسین، اعضای تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان روز جمعه 17 خردادماه 98 برای سومین بار تست کرونا دادند که امروز شنبه 18 خردادماه جواب این تست‌ها مشخص شد و جواب تمام اعضای تیم منفی نشان داده شد که در این بین تست کرونای سه نفر از اعضای تیم سپاهان از جمله امید نورافکن که پیش از این مثبت بود هم در تست جدید منفی شده است، اما این نفرات باید دوران قرنطینه خود را به طور کامل بگذرانند و بعد اجازه حضور در تمرینات خواهد داشت. دوران قرنطینه امید نورافکن هافبک خلاق تیم فوتبال فولاد مب روز پنج شنبه به پایان می‌رسد و بعد از آن قادر به شرکت در تمرینات سپاهانی ها است.  امید نورافکن هافبک ملی پوش سپاهان در حالی که با تیم شارلوا بلژیک قرارداد دارد، این فصل به صورت قرضی به جمع طلایی پوشان اصفهانی اضافه شد و عملکرد خوبش در جمع شاگردان امیر قلعه نویی، سپاهانی‌ها را به فکر جذب دائمی این بازیکن انداخت. حتی منوچهر نیکفر سرپرست باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان سفری به بلژیک داشت تا با مالکان ایرانی این باشگاه برای به خدمت گرفتن نورافکن مذاکره کند، اتفاقی که هنوز به صورت رسمی به توافق منجر نشده و وضعیت این هافبک ایرانی برای فصل بعد مشخص نیست.

امید نورافکن پیرامون این موضوع اظهار داشت: نمی دانم در آینده چه اتفاقی می‌افتد. اگر شارلوا به من نیاز داشته باشد، از بازگشت به بلژیک خوشحال می‌شوم، مسئولان سپاهان دوست دارند مرا حفظ و به صورت دائمی و قطعی به خدمت بگیرند که این موضوع را نیز مهدی بیات مالک ایرانی باشگاه شارلوا می‌داند.

تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان که این روزها در قرنطینه است در پایان افزود: من گزینه‌ای را انتخاب می‌کنم که برای فوتبال و البته حضورم در تیم ملی ایران بهترین تصمیم باشد.

انتها/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =