قلعه نویی

امیر قلعه نویی، سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان گفت: قصد داریم با تیم ذوب آهن به صورت رفت و برگشتی بازی کنیم.

امیر قلعه نویی سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در گفتگو با ایراسین پیرامون بازی های تدارکاتی این تیم تا قبل از شروع لیگ برتر ایران اظهار داشت: قرار بود با تیم آلومینیوم اراک بازی کنیم اما مشکل به وجود آمد، یکشنبه قرار است با ذوب‌آهن بازی کنیم و قصد داریم این بازی به صورت رفت و برگشتی انجام بدهیم و احتمالا تا قبل از شروع مسابقات سه بازی تدارکاتی را انجام خواهیم داد.

وی در خصوص شرایط این روزهای تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان گفت: براساس تاریخی که به ما اعلام کردند، تمرینات را به صورت مقدماتی و بعد گروهی شروع کردیم. تست گرفتیم، در مرحله اول همه منفی بودند. در مرحله دوم تست دو بازیکن مثبت شدند. یک مرحله دیگر گرفتیم، روز جمعه هم مرحله چهارم را انجام دادیم که ان شاالله تا فردا جوابش می‌آید تا ببینیم در مورد آن سه نفری که مثبت بودند و بقیه نفرات خدا چه می‌خواهد، ولی تمرینات مرتب است.

امیر قلعه نویی درباره مبحث تعلیق فوتبال ایران بیان داشت: شاید هیچ‌کس اندازه من ضرر تعلیق را ندید، زمانی که سرمربی تیم ملی شدم، مصادف شد با تعلیق، کمیته انتقالی، درگیری‌های سیاسی و… اینها به ضرر مملکت است،باید قبول کنیم خیلی از جاها با قوانین بین‌المللی جلو برویم، نمی‌شود مدام هزینه کنیم، اصلاح اساسنامه را بهتر بود در آن دوره انجام می‌دادیم تا فوتبال و مملکتمان ضرر نکند.

سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان با بیان اینکه اصلاح پیش‌نویس اساسنامه به فوتبال ایران کمک می‌کند، افزود: ورزش ما و فوتبال ما باید تکلیفش مشخص شود. تیم‌هایی مانند بانک ملی، دارایی، شاهین، تهران جوان، راه‌آهن، هما، استقلال خوزستان، برق شیراز و ملوان الان کجا هستند؟ در ورزش ما قانون مشخصی نبود که براساس آن مدیران بیایند و اعمال مدیریت کنند.

وی تاکید کرد: شاخصه مدیریت باید ذاتی باشد. شما خیلی از جاها می‌بینید که یک مدیر از جنس فوتبال نیست، اما باشگاه را متحول می‌کند و این براساس قانونی است که در آن مملکت وجود دارد. این ضعف الان برداشته شده و خیلی خوب است. بعضی از نیروهای ما مثل داریوش مصطفوی و محمد دادکان در مدیریت هم فنی و هم وزنی  هستند.

امیر قلعه نویی در پایان پیرامون بازگشت کی‌روش استنلی به ایران اظهار داشت: این بازیکن ساعت ۷ صبح جمعه به سمت ایران حرکت کرده، به قطر می‌آید و یک ساعت توقف دارد، فکر می‌کنم فردا شنبه در اصفهان باشد. باید بلافاصله تست بدهد و منتظر بماند تا جواب تست بیاید. یکی دو روز هم باید در قرنطینه باشد و بعد از آن اگر شرایط ایده‌آل بود در تمرینات حاضر شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =