• ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۰
  • کد خبر: 6195
  • readingTime: ۱ دقیقه
هادی محمدی

هادی محمدی، مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: اگر قرار باشد در صورت عدم برگزاری لیگ برتر فوتبال از قرارداد ما کم شود ترجیح می‌دهیم که مسابقات ادامه یابد.

به گزارش ایراسین، هادی محمدی مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در خصوص شرایط تمرینات این تیم اظهار داشت: بعد از اینکه تست کرونا دادیم، تمرینات خود را زیرنظر کادرفنی آغاز کردیم تا شروع قدرتمندی در مسابقات داشته باشیم، شنبه هم تست دوم کرونا را می‌دهیم تا با خیال راحت‌تر در تمرینات شرکت کنیم.

وی پیرامون رادولوویچ گفت: میودراگ رادولوویچ تا قبل از شیوع بیماری کرونا سه چهار بازی هدایت تیم ما را بر عهده داشت که با این مربی نتایج خوبی کسب کردیم و از طرفی فوتبال خوبی را در زمین به نمایش گذاشتیم، امیدوارم با اتمام این بیماری لیگ برتر ادامه یابد تا با این مربی همچنان نتایج خوبی به دست آوریم. 

هادی محمدی در خصوص عدم حضور رادولوویچ در تمرینات تصریح کرد: آخرین خبر ما از رادو این بود که مرزها بسته است و تا وضعیت سفید نشود امکان پرواز به ایران را ندارد، ما تمرینات را زیر نظر حسن استکی و محمد صلصالی برگزار می‌کنیم تا وی به ایران بازگردد.

مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان درباره ادامه مسابقات یا لغو آن عنوان کرد: ما شغلی به غیر از فوتبال نداریم، اگر قرار باشد در صورت عدم برگزاری لیگ برتر فوتبال از قرارداد ما کم شود ترجیح می‌دهیم که مسابقات ادامه یابد و چاره‌ای جز این نداریم، چون درآمد ما از فوتبال است و در حال حاضر باید مسائل بهداشتی را رعایت کنیم و در مسابقات حاضر شویم.

وی در پایان درباره جایگاه ذوب‌آهن در پایان لیگ برتر گفت: ما با تمام قوا در مسابقات حاضر خواهیم شد تا بتوانیم جایگاه ذوب‌آهن در جدول را ارتقا دهیم، امیدوارم فصل بعد ذوب‌آهن در بحث بودجه و یارگیری زودتر کار خود را شروع کند تا مثل همیشه در بالای جدول باشیم چراکه جایگاه ذوب‌آهن اینجا نیست.

انتها/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =