• ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۰
  • کد خبر: 6187
  • readingTime: ۱ دقیقه
معدن الماس

تولید معادن مکزیک با کاهش 17درصد در سال 2020 مواجه خواهد شد.

به گزارش ایراسین، رئیس اتاق معدن مکزیک گفت که میزان تولید معدن مکزیک به دلیل تأثیر شیوع ویروس تاجدار کرونا؛ حدود 17درصد در سال 2020 کاهش می یابد اما باید تا سه ماهه اول سال آینده بهبود یابد.

فرناندو آلانیس ، رئیس اتاق معروف به Camimex ، همچنین تخمین زد که صادرات معادن مکزیک امسال با افزایش شدید همه گیر این ویروس، حدود 10درصد کاهش یابد.

آلانیس گفت حدود نیمی از کارمندان عملیاتی این صنعت اکنون به کار خود برگشته اند و بقیه طی دو ماه آینده به کار بازمیگردند. اما اگرچه فعالیت های معدن از سر گرفته شده است ، اکتشاف فعلاً در حال انجام است. 

وی گفت: "سال گذشته ، ارزش کل تولید معدن کم و بیش حدود 244 میلیارد پزو (11.25 میلیارد دلار) بود و ما تخمین می زنیم که امسال این میزان 17درصد کاهش یابد. البته باید طی دو ماه ، عملیات باید به جایگاه اصلی خود بازگردد. 

مکزیک شروع به بازگشایی برخی از بخشهای اصلی صنعت از جمله ماشین سازی کرده است. با این وجود ، آلانیس گفت این بیماری همه گیر نیز می تواند برای صنعت معدنکاری هزینه ای برای 7100 شغل غیرمستقیم ایجاد کند و با مشکل بیکاری مواجه شویم.

مقامات بهداشت مکزیک روز سه‌شنبه از افزایش تعداد ۳،۸۹۱ پرونده جدید در خصوص افراد مبتلا شده به کرونا خبر دادند که بزرگ‌ترین پرش روزانه بوده است  و همچنین ۴۷۰ کشته اضافی را گزارش کردند. تعداد کل موارد شناخته شده در کشور به این ترتیب به، 97 هزار و 632 نفر و 10،637 مرگ و میر رسانده است.

انتها/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =