معاون تکنولوژی فولاد مبارکه

معاون تکنولوژی فولاد مبارکه اصفهان درباره ایجاد مرکز نوآوری و تحول در صنعت فولاد گفت: یکی از نکات مهم در اقتصاد نسل چهارم که به آن اشاره شده درخصوص تکنولوژ شدن است که فولادمبارکه نیز در این راستا گام برمیدارد.

سید مهدی نقوی در گفت وگو با " ایراسین" اظهار کرد: یکی از قراردادهای جاری فولاد مبارکه با دانشگاه تهران برای احداث مرکز دیجیتال فولاد در دانشگاه تهران انجام شده و فولادمبارکه به عنوان یک سازمان پیشرو در موضوعات جدید دنیا مطالعاتی را برای نیل به اقتصاد چهارم آغاز کرده است.

در این راستا در استراتژی تعریف شده، نیاز ما به یک مرکز وجود داشت که ایده ها و شرکت‌های استارت آپی و موضوعات مرتبط با اقتصاد نسل چهارم و تحول دیجیتالی اقتصاد را مطالعه و ایده ایجاد کند تا بتوانیم آنها را در صنعت فولاد تجاری سازی کنیم.

وی گفت: مسجل بود که فولاد مبارکه نیز یکی از شعبه های خود را در زمینه موضوع تحول دیجیتال در اقتصاد نسل چهارم در دانشگاه تهران قرار دهد تا از دانش کل ایران بتواند استفاده کند.

به گفته وی در واقع یکی از نکات مهم این طرح در راستای تکنولوژ شدن فولاد مبارکه است. زیرا دنیا به سمت اقتصاد چهارم در حال حرکت است و ما هم مطمئنا این کار را خواهیم کرد. برای این موضوع مرکز توسعه و گسترش نوآوری های فولاد مبارکه اصفهان را تاسیس کردیم تا دانشمندان و ایده پردازان را دور هم جمع کنیم.

معاون تکنولوژی فولاد مبارکه ادامه داد: برای 3 قسمت اصلی این موضوع اقداماتی را انجام دادیم، به این شکل که برای بحث توسعه محصول و اقتصاد چرخشی از پژوهشکده فولاد دانشگاه صنعتی اصفهان را تجهیز کردیم تا در آن بخش کار شود و برای تحول دیجیتال نیز مرکز نوآوری و تحول در صنعت فولاد را در دانشگاه تهران احداث خواهیم کرد.  

انتها/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =