پزشک

سخنگوی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان گفت: قرار است کی‌روش استنلی مهاجم تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان تا روز جمعه آینده به ایران بیاید.

به گزارش ایراسین، با اعلام شروع تمرینات از سوی سازمان لیگ برتر فوتبال برای از سرگیری ادامه مسابقات لیگ نوزدهم، تیم‌هایی که از بازیکنان خارجی استفاده می‌کنند برای بازگشت بازیکنانشان دچار مشکلاتی شدند چراکه علاوه بر بحث خروج این بازیکنان از کشورهای خودشان، بحث تهیه بلیت برای مسافرت هوایی آن‌ها و بازگشت به ایران نیز زمان بازگشت خارجی‌ها به ایران را طولانی‌تر می‌کند.

باشگاه فولاد مبارکه سپاهان نیز به خاطر داشتن چند بازیکن خارجی با این مشکلات بیگانه نیست و مسئولان این باشگاه تلاش می‌کنند تا در کمترین زمان ممکن خارجی‌ها را به ایران برگردانند تا آن‌ها از برنامه‌های کادرفنی عقب نمانند.

ولادیمیر کومان هافبک مجاری سپاهان روز یکشنبه وارد ایران شده و تست‌های پزشکی را پشت سر گذاشته است. این بازیکن در حال حاضر منتظر مشخص شدن نتیجه تست‌ها است تا در صورت منفی بودن آن، به تمرینات تیمی اضافه شود.

سخنگوی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان پیرامون بازگشت بازیکنان خارجی به ایران اظهار داشت: ولادیمیر کومان روز یکشنبه به ایران آمده، آزمایشات و تست‌های لازم را پشت سر گذاشته و منتظریم تا جواب تست‌های او بیاید، اگر همه چیز خوب باشد، می‌تواند به تمرینات تیم اضافه شود.

سیدعلی پزشک درباره زمان بازگشت کی‌روش استنلی گفت: ان‌شاءالله کی‌روش  تا آخر هفته به ایران برمی‌گردد، برای بازگشت او بحث ست شدن بلیت وجود دارد. ما یک بار بلیت گرفتیم و به خاطر قرنطینه‌ای که در برزیل اعمال شده بود نتوانست برگردد. آن طور که اطلاع دارم، با توجه به اینکه پرواز مستقیم از سائوپائولو نداریم و کی روش باید پروازش را عوض کند.

وی در خصوص بازگشت محسن الغسانی نیز بیان داشت: چون خروج اتباع عمانی ممنوع شده، ما به کمک فدراسیون و وزارت امور خارجه با آن‌ها مکاتبه کردیم که مجوز خاصی برای محسن الغسانی بگیرند تا این بازیکن بتواند به جمع ما اضافه شود.

سخنگوی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در پایان پیرامون پرداختی به بازیکنان تیم فوتبال سپاهان افزود: باشگاه فولاد مبارکه سپاهان بودجه و برنامه ریزی مالی دارد که طبق آن تمام پرداختی‌ها انجام شده و ما حتی به بازیکنان خارجی هم بدهی نداریم.

انتها/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =