محمدی راد

سرمربی تیم والیبال فولاد مبارکه سپاهان گفت: تیمداری سپاهان باعث پیشرفت والیبال می‌شود و تیم والیبال فولاد مبارکه سپاهان در فصل نقل و انتقالات مطلوب عمل کرده است.

به گزارش ایراسین، در فصل گذشته لیگ برتر والیبال ایران، تیم فولاد مبارکه سپاهان با ۱۱ برد و ۳۴ امتیاز در رده چهارم قرار داشت اما این مسابقات به دلیل گسترش ویروس کرونا، بدون معرفی قهرمان به پایان رسید. سهند الله‌وردیان، شادمهر کمایی، سهیل کمال‌آبادی، امیررضا سرلک، علیرضا مباشری، فرزاد ملابهرامی، سعید جواهری توانا و محمود رسولی بازیکنانی هستند که قرارداد خود را با تیم والیبال سپاهان تمدید کرده‌اند و  این تیم کیاوش حیدری، سیامک مرندی و پرویز پزشکی را نیز به خدمت گرفته است. محمد طاهر وادی، پاسور فصل پیش سپاهان نیز از این تیم جدا شده و به شهرداری ارومیه پیوسته است. فدراسیون والیبال قصد دارد فصل جدید مسابقات را زودتر از همیشه و در شهریورماه آغاز کند.

رحمان محمدی‌راد سرمربی تیم والیبال فولاد مبارکه سپاهان پیرامون تیمداری این باشگاه در رشته والیبال گفت: با درخشش تیم سپاهان در لیگ برتر، جوانان و نوجوانان اصفهانی انگیزه خوبی در این رشته ورزشی به‌دست آوردند که باعث پیشرفت این رشته در استان می‌شود، این انگیزه باعث کشف استعدادها و استقبال تماشاگران از این رشته ورزشی در اصفهان شده است و امیدوارم بتوانیم ظرفیت‌های موجود در استان را شناسایی و پرورش دهیم.

وی ادامه داد: فولاد مبارکه سپاهان یک باشگاه حرفه‌ای است، در این تیم تمام زیرساخت‌ها و امکانات فراهم است و در حال برنامه‌ریزی  برای تمرینات و آغاز اردوها هستیم تا برای مسابقات پیش رو آماده شویم، بر اساس برنامه سه ساله‌ای که سال گذشته به باشگاه ارائه کردیم در سال جاری نیز پیش خواهیم رفت.

رحمان محمدی‌راد با اشاره به لیگ پیشرو گفت: امسال تیم ما با رویکرد بهتری نسبت به سال گذشته پیش می‌رود که در این زمینه اقداماتی صورت گرفته و چند بازیکن مد نظر خود را جذب کرده‌ایم و یکسری تغییرات نیز در سایر پست‌ها خواهیم داشت، امسال برخی از بازیکنان سال گذشته از تیم ما جدا خواهند شد که به دنبال جایگزین خوب برای آنان هستیم.

سرمربی تیم والیبال فولاد مبارکه سپاهان در پایان با بیان اینکه سال گذشته شرایط تیم ما خاص بود اظهار داشت: چون برای نخستین بار بود که در لیگ برتر حضور داشتیم، با این حال نتایج خوبی کسب کردیم به شکلی که در طول فصل جزء چهار تیم برتر بالای جدول بودیم.

انتها/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =