امید نورافکن

امید نور افکن، بازیکن تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان گفت: من بعد از سفرم به کرونا مبتلا شدم، به خاطر همین هیچ ‌یک از دوستانم را کرونایی نکرده‌ام.

به گزارش ایراسین، از زمانیکه تمرینات تیم های لیگ برتری فوتبال ایران آغاز گردید و بازیکنان برخی از تیم ها تست کرونای آنها مثبت اعلام شد و یکی از این بازیکنان امید نورافکن از فولاد مبارکه سپاهان بود، امید نورافکن پیرامون شرایط خود گفت: اکنون در قرنطینه هستم و باید مدتی استراحت کنم، فکر کنم با ۱۰، ۱۲ روز استراحت کامل و رعایت مسائل بهداشتی و همین‌طور عمل به توصیه‌های پزشکی بتوانم این بیماری را شکست دهم. راستش فکر نمی‌کردم یک روز کرونا بگیرم.

وی با بیان اینکه انتشار این خبر باعث ناراحتی خانواده‌ام شد، اظهار داشت: ما ورزشکاران، چون همیشه تمرین می‌کنیم و بدنمان آماده است، راحت‌تر این بیماری را شکست می‌دهیم، من بیشتر نگران بازیکنان متأهل هستم، زن و بچه دارند و ابتلای آن‌ها به کرونا واقعاً ناراحت‌کننده و زجرآور است چراکه زن و بچه‌ آنها هم در خطر هستند.

امید نورافکن افزود: تست اولیه‌ بنده منفی بود، نزدیک ۱۰ روز پیش من تست کرونا دادم، یعنی زمانی که تمرینات سپاهان شروع نشده بود، تست من منفی بود. بعد از حضور در تمرین سپاهان و روز شنبه بود که تست دادم و متأسفانه تستم مثبت بود. یعنی من در ۴، ۵ روزی که در تمرینات تیم سپاهان شرکت کردم، دچار بیماری کرونا شدم. چند نفر در تمرین کرونا گرفتیم که سریعاً به قرنطینه رفتیم.

بازیکن تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان درباره تصاویر خود و دوستانش در سفری که به ماسال داشتند، تاکید کرد: من در سفر اخیر خود کرونا نگرفتم، من تازه کرونا گرفته‌ام و این ربطی به آن تصاویر ندارد. شما به پیج شخصی خود من بروید. عکس‌ها را خودم منتشر کرده‌ام. به تاریخ عکس‌ها هم نگاه کنید. سفر ما به ۲۰، ۲۵ روز قبل برمی‌گردد، یعنی به زمانی که من کرونا نگرفته بودم. من بعد از مدتی تست کرونا دادم و مشخص شد جوابش منفی است. در واقع بعد از حضور در تمرین سپاهان به کرونا مبتلا شدم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: بازیکنی هم از من کرونا نگرفته است. در پایان امیدوارم هر چه زودتر این ویروس را شکست دهم و دوباره به تمرینات تیم برگردم.

انتها/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =