شادی فضلی

مدیرکل دفتر امور بانوان استانداری اصفهان گفت: از انتصاب بانوان توانمند و متخصص این اداره کل در پست های مهم و کلیدی استقبال می کنیم.

به گزارش ایراسین، شادی فضلی مدیرکل دفتر امور بانوان استانداری اصفهان با حضور در اداره کل ورزش و جوانان با سید محمد طباطبایی سرپرست این اداره دیدار و گفتگو کرد. در این دیدارعلیرضا امینازاده معاون توسعه ورزش و نسرین شاکری فرد رییس گروه هماهنگی امور بانوان اداره کل ورزش و جوانان نیز حضور داشتند.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان در این نشست اظهار داشت: بانوان توانمندی در سطح کشور داریم که باید دیده شوند، امروز به برکت جمهوری اسلامی ایران فرصت برای حضور بانوان در عرصه‌های مختلف جامعه فراهم است و زنان جایگاه بالایی در کشور دارند، باید دیدگاه ها نسبت به بانوان به ویژه در بدنه ورزش و جوانان تغییر کند و ملاک اصلی شایسته‌سالاری، تخصص، تعهد و کارآمدی، فارغ از نگاه جنسیتی باشد.

سید محمد طباطبایی با بیان اینکه بانوان استان اصفهان در 49 رشته ورزشی فعال هستند؛ گفت: متاسفانه استان اصفهان از لحاظ سرانه ورزشی برای بانوان در کشور یکی از فقیرترین استان ها محسوب می شود، اما با مدیریت و برنامه ریزی مطلوب توانسته اند از کمترین فضاهای ورزشی بیشترین بهره وری را داشته باشند و قهرمانان ارزنده ای از استان به کشور معرفی شده اند که در میادین آسیایی و جهانی کسب افتخار نمودند.

وی ادامه داد: امیدوارم در المپیک آینده، شاهد کسب اولین مدال بانوان برای استان اصفهان باشیم که این مهم دور از دسترس نیست چراکه در رشته دوومیدانی ما فرزانه فصیحی که به "دختر باد" معروف است را داریم که امیدوارم این ورزشکار و دیگر ورزشکاران اصفهانی در مسابقات بین المللی پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران را به اهتزاز در آورند.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان ظرفیت استان اصفهان را از لحاظ سرمایه انسانی درون سازمانی وبرون سازمانی مطلوب دانست و بیان داشت: برخی از پتانسیل ها در ادوار گذشته دیده شده اند و بخش عظیمی نیز هنوز کشف نگردیده است که باید با یک نگاه غیر جنسیتی و براساس شایسته سالاری به آن نگاه شود. سیستمی به تعالی سازمانی خواهد رسید که شایسته سالار باشد، سیستم شایسته سالار همیشه به دنبال اهداف و تعالی سازمان است.

سید محمد طباطبایی به سند راهبردی ورزش استان اصفهان اشاره نمود و افزود: در این سند که تقدیم استاندار و وزیر ورزش و جوانان گردید، نقاط قوت ورزش بانوان نیز مدنظر قرار گرفته است و به آن نگاه ویژه ای داشته ایم، امیدوارم که بهترین نتایج با اتکاء به سند راهبردی ورزش برای بانوان استان اصفهان رقم خورد.

وی اظهار داشت: حوزه بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان، چند سالی است که با مدیریت و برنامه ریزی مطلوب استعدادهای ورزشی شاخصی را به کشور معرفی کرده که جای تشکر دارد، بنده در انتخاب مدیران حوزه های اداره کل نیز نگاه غیر جنسیتی داشته ام که می توان به حضور گلنار حسینی و نادیا مرادی در راس دو حوزه مهم روابط عمومی و توسعه منابع انسانی و پشتیبانی اشاره کرد که بر اساس شایسته‌سالاری، تخصص و تعهد این انتصابات صورت گرفته است.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان به حوزه جوانان اشاره کرد و افزود: در امور جوانان آسیب شناسی انجام خواهد شد و در سطح شهرستان ها کنگره های علمی در حوزه های سبک زندگی، تحکیم خانواده و ... را دنبال و برگزار خواهیم نمود.

سید محمد طباطبایی در پایان خاطر نشان کرد: قطعا استاندار محترم و خانم شادی فضلی نگاه ویژه ای به پتانسیل بانوان در نهادهای مختلف دارند و تاکید می کنند که از ظرفیت و جایگاه آنها بر اساس شایسته سالاری استفاده شود.

شادی فضلی مدیرکل دفترامور بانوان استانداری ضمن تبریک به طباطبایی اظهار داشت: از انتصاب بانوان توانمند و متخصص این اداره کل در پست های مهم و کلیدی استقبال می کنیم، امیدوارم با آمدن آقای طباطبایی در راس ورزش و جوانان استان تعامل بیشتری را نسبت به گذشته بین امور هماهنگی ورزش بانوان اداره کل و استانداری شاهد باشیم.

وی در پایان افزود: انتظار داریم هرگونه عملکرد، فعالیت و ارتقاء بخشی در حوزه ورزش بانوان به دفتر امور بانوان استانداری اطلاع داده شود و ما آماده هرگونه تعامل و همکاری با اداره کل ورزش و جوانان در زمینه توسعه ورزش بانوان هستیم.

انتها/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =