• ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۲
  • کد خبر: 6152
  • readingTime: ۲ دقیقه
حسین چرخابی

پیشکسوت فوتبال اصفهان گفت: برگزاری لیگ برتر فوتبال ایران می‌تواند در وشرایط کرونا سه ساعت مردم را در خانه نگه دارد که خود نوعی قرنطینه است.

به گزارش ایراسین، مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور در حالی قرار است روز 29 خردادماه با دیدار دو تیم استقلال تهران و فولاد خوزستان آغاز شود که برخی از اعضای تیم های لیگ برتری از جمله گل گهر سیرجان، فولاد مبارکه سپاهان و ... به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند.

حدود چهار ماه است که میهمان ناخوانده‌ای به نام کرونا همانند سایر دنیا در کشور ما نیز همه‌گیر شده و این موضوع در عرصه ورزش فوتبال نیز به صورت مستقیم تاثیرگذار بوده است.

به دلیل شیوع بیماری کرونا، تمام دیدارهای لیگ برتر فوتبال تعطیل شد تا اینکه ستاد مبارزه با کرونا مجوز آغاز تمرینات تیم‌های لیگ برتری را از روز سوم خرداد صادر کرد و بدین ترتیب مسابقات فوتبال از روز بیست و نهم خرداد آغاز خواهد شد، هرچند برخی از باشگاه‌ها همچون تراکتورسازی تبریز، گل‌گهر سیرجان، ماشین‌سازی تبریز و نساجی مازندران با ارسال نامه‌ای به فدراسیون فوتبال خواستار تعطیلی لیگ برتر فوتبال شده بودند. طلایی‌پوشان اصفهانی به دنبال مثبت شدن آزمایش کرونای ۲ نفر از اعضای این تیم، جمعه گذشته همه کادر سپاهان در سه گروه مجزا آزمایش دادند و تمرینات تیم تعطیل شد، پس از انجام تست‌های مجدد، آزمایش چهار نفر دیگر از اعضای سپاهان نیز مثبت اعلام گردید.

حسین چرخابی پیشکسوت فوتبال اصفهان پیرامون از سرگیری مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران اظهار داشت: در ابتدا درباره برگزاری یا لغو لیگ برتر بحث‌های وجود داشت و بنده نیز اعلام کردم که برای حفظ سلامت بازیکنان باید تصمیم درستی گرفته شود، بیماری کرونا دیگر برای مردم  امری طبیعی شده است و فوتبال نیز باید همانند سایر مشاغل باید ادامه داشته باشد.

وی افزود: نباید برای بیماری کرونا فوتبال را تعطیل کرد، در حال حاضر در همه جای دنیا فوتبال دوباره با رعایت الزمات بهداشتی بدون تماشاگر شروع شده است که در ایران نیز باید چنین باشد، اصفهان تیم‌های خوبی در لیگ برتر دارد که می‌توانند در ادامه رقابت‌ها موفق ظاهر شوند.

حسین چرخابی در پایان با بیان اینکه ادامه لیگ برتر به نفع فوتبال ایران است، افزود: برگزاری لیگ برتر فوتبال ایران در وضعیت شیوع بیماری کرونا سه ساعت مردم را در خانه نگه دارد که خود نوعی قرنطینه خانگی محسوب می شود، باید باشگاه‌ها وضعیت تیم‌های خود را مدیریت کنند تا مشکلی پیش نیاید.

در هر حال، لیگ برتر کشور از  بیست و نهم خرداد با برگزاری دیدار مُعوقه استقلال و فولاد از هفته هفدهم آغاز خواهد شد و لازم است مسوولان تیم‌های اصفهانی سپاهان و ذوب‌آهن در شرایط بیماری کرونا با اتخاذ تدابیر و برنامه‌ریزی دقیق‌تر نسبت به گذشته وارد میدان شوند تا فوتبال نصف جهان همچنان در ایران بدرخشد.

انتها/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =