پروژه آماده سازی نصب بزرگترین تلویزیون شهری یکپارچه استان خراسان رضوی

عملیات احداث سازه بزرگترین نمایشگر تک صفحه ای شهری استان خراسان رضوی، به همت و سرمایه گذاری مجتمع فولاد خراسان در نیشابور آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی مجتمع فولاد خراسان، پروژه آماده کردن سازه ونصب بزرگترین نمایشگر یکپارچه (موسوم به تلویزیون شهری) پیش از ظهر شنبه 10 خردادماه 1399، با حضور فرماندار، نماینده مردم در مجلس، رئیس شورای شهر، شهردار، مدیرعامل مجتمع فولاد خرسان و جمعی از مدیران شهری برگزار شد.

مدیرعامل فولاد خراسان با بیان اینکه نصب این نمایشگر در راستای تعامل فولاد خراسان با مدیریت شهری نیشابور و از جمله اقداماتی است که در تجهیز و روزآمدی مبلمان شهری از سوی فولاد خراسان صورت گرفته است.

کسری غفوری افزود: فولاد خراسان در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی خودبا استفاده از تجهیزات به روز و مرسوم در دنیا و نیز با هدف آگاهی رسانی عمومی در مورد «نقش صنعت عظیم فولاد در توسعه عمرانی، صنعتی و اقتصادی» منطقه  اقدام به نصب  این نمایشگر می نماید.

مدیر عامل فولاد خراسان در ادامه افزود: در صورتی که تجربه نصب این نمایشگر شهری موفقیت آمیز باشد، دومین تلویزیون شهری در نقطه دیگری از شهر توسط این مجتمع سرمایه گذاری و  نصب خواهدشد.

غفوری با اشاره به اینکه سال گذشته احداث پارک خطی نیشابور را با هزینه ی حدود 20 میلیارد ریال در شهر نیشابور به انجام رسانده ایم ، گفت: برای نصب این نمایشگر که از استاندارترین و به روز ترین تجهیزات مشابه در کشور است، بالغ بر 17 میلیارد ریال از سوی فولاد خراسان هزینه شده و طول زمان اجرا و بهره برداری از آن حدود 60 روز است.

ویازبرنامه ریزی برای اجرای پروژه ای فرهنگی، ورزشی و گردشگری در نیشابور در آینده نزدیک خبر داد و افزود: فولاد خراسان از طرح های برگزیده و ارزنده ای که در شان مردم نیشابور باشد، استقبال می کند.

شهردار نیشابور در ادامه این مراسم از فولاد خراسان، به عنوان معین اقتصادی شهرستان، به خاطر همراهی در اجرایی پروژه های شهری قدردانی کرد و اهمیت اجرای پروژه نمایشگر شهری را به لحاظ فرهنگی در دو بعد شهری و بین شهری که بتوان به وسیله آن پیام های فرهنگی شهرستان را به زئران امام رضا (ع) به نمایش درآورد دانست و افزود: از طریق این نمایشگر پتانسیل های شهرستان را معرفی و در حوزه آموزش شهروندی نیز بهره مند می شویم.

هاجر چنارانی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به شیوع ویروس کرونا در جامعه و شرایط اقتصادی حاکم وضعیت مجتمع فولاد خراسان در بورس و رکوردهای اخیر تولیدی را قابل تقدیر دانست و افزود: مردم شهرستان از این مجتمع عظیم صنعتی به عنوان معین اقتصادی انتظاراتی دارند که امیدورایم شاهد اجرای طرح های  در راستای بهسازی سیما و منظر شهری باشیم.

گفتنی است نصب این نمایشگریکپارچه که مساحت صفحه آن بدون احتساب سازه نگهدارنده 96متر مربع است، به همت و سرمایه گذاری فولاد خراسان در ضلع جنوب غربی میدان امام رضا (میدان باغ رود) و با هدف مشارکت مجتمع فولاد در بهسازی سیما و منظر شهری و در پی تفاهم به عمل آمده با شهرداری نیشابور صورت می گیرد.

ارتقای کیفیت شکلی و محتوایی «اطلاع رسانی شهری»، مشارکت در «آراستگی سیما و منظر شهری»، «ترویج مباحث فرهنگی با استفاده از داده های بصری»، توسعه «اطلاع رسانی عمومی دیجیتال» از اهداف نصب این نمایشگر بوده است.

انتها/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =