• ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۲
  • کد خبر: 6120
  • readingTime: ۲ دقیقه
مجمع خیران ورزشیار استان اصفهان

نشست مجمع خیران ورزشیار استان اصفهان با حضور سید محمد طباطبایی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان برگزار شد.

به گزارش ایراسین، اولین نشست مجمع خیران ورزشیار استان اصفهان در سال 1399 با حضور سید محمد طباطبایی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان، علی لوافان رئیس مجمع خیران ورزشیار، احسان شاه علی معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی و حسین محمودیه رئیس اداره فنی مهندسی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان و دیگر اعضای مجمع خیران ورزشیار به میزبانی سالن اجتماعات هتل پیروزی برگزار شد. این جلسه در حالی برگزار شد که اعضای مجمع خیران ورزشیار از نگاه و رویکرد اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان در گذشته به شدت ناراحت بودند و حتی علی لوافان اظهار داشت که ما می خواستیم مجمع خیران ورزشیار را منحل نمائیم.

وی ادامه داد: خیرین محترم در حوزه های دیگر نیز فعالیت دارند اما اینگونه که در اداره کل ورزش و جوانان مورد بی احترامی قرار گرفته اند، در حوزه های دیگر این چنین نیست، از سید محمد طباطبایی می خواهم در این زمینه با آسیب شناسی نواقص را برطرف نماید.

رئیس مجمع خیران ورزشیار استان اصفهان در پایان افزود: امیدوارم با آمدن سید محمد طباطبایی در راستای توسعه فضاهای ورزشی گام های موثری برداریم.

پس از صحبت های اعضای مجمع خیران ورزشیار استان اصفهان سید محمد طباطبایی بیان داشت: خیلی خوشحالم که در آغاز روزهای کاری در خدمت گنجینه های پر افتخار ورزش استان اصفهان هستم، خیران ورزشیار تمام هستی خود را به میدان آورده اند و برای یاری به نسل جوان و غنی سازی اوقات فراغت آنها از هیچ تلاشی فرو گذار نیستند.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان ادامه داد: بنده در سال 1388 در نجف آباد مجمع خیران ورزشیار این شهرستان را به ثبت رساندم و خیلی خوشحالم زمانیکه از نجف آباد آمدم، خیرین ورزشیار نزدیک 16 میلیارد تومان در ورزش هزینه کردند، حتی ساختمان اداره ورزش و جوانان شهرستان نجف آباد متعلق به شهرداری بود که با کمک خیرین این موضوع حل شد.

وی خاطر نشان کرد: بنده سه جلسه با دکتر سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان داشتم که وی توصیه نمود جلسات مجمع خیران ورزشیار استان اصفهان باید پویا و فعال تر برگزار شود، چراکه این مجمع یک برند در کشور محسوب می شود و دکتر سلطانی فر از این مجمع به نیکی یاد کرد و ما نیز باید در این زمینه تلاش وافری انجام دهیم، بنده به عنوان مسئول اداره کل ورزش و جوانان به اعضای مجمع خیران ورزشیار قول می دهم تمام قد در کنار شما برای رسیدن به اهداف تعالی که همان توسعه فضای ورزشی است، باشم.       

سید محمد طباطبایی در پایان با اشاره به گلایه های تامل برانگیز رئیس و اعضای مجمع خیران ورزشیار بیان داشت: همه گلایه ها را می پذیرم و به شما قول می دهم که تمام مواردی که در جلسات مجمع خیران ورزشیار مصوب می شود با همکاری همکارانم در اداره کل ورزش و جوانان پیگیری می کنم که به سرانجام برسد و اگر قصوری در گذشته بوده بنده از همه خیرین ورزشیار معذرت می خواهم.

در این جلسه تصویب شد سه پروژه ورزشی نیمه تمام مراحل تکمیل آنها انجام شود و دو پروژه ورزشی جدید نیز توسط علی خیراللهی و اصغر تجدد دو خیر ورزشیار شروع به ساخت نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =