محمدرضا عباسی

محمدرضا عباسی گفت: فکر می‌کنم ستاد مبارزه با کرونا در ورزش، به صلاح تمام فوتبالیست ها و جامعه فوتبال تصمیم می‌گیرد.

به گزارش ایراسین، محمدرضا عباسی بازیکن تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان با اشاره به آغاز تمرینات این تیم گفت: ما تست اول کرونا را هفته گذشته پشت سر گذاشتیم که همه منفی بودند، از شنبه گذشته تمرینات را آغاز کردیم و فردا شنبه هم یک تست می‌دهیم و من امیدوارم این تست ها هم منفی باشند.

وی تصریح کرد: ما تمرینات را در دو سه گروه انجام می‌دهیم و کادرفنی و سرپرست، بازیکنان را به چند دسته تقسیم می‌کنند تا در زمان های مختلف در ورزشگاه حاضر شویم و تمرینات را طبق دستور کادرفنی برگزار کنیم، هرچند اینگونه نمی‌شود برای مسابقات رسمی آماده شد و باید با کل نفرات تمرین انجام شود، اما فعلا اینطور که پیش می‌رود باید مواظب باشیم تا چند روز دیگر هم تست بگیرند و بعد فکر کنم رفته رفته تعداد بازیکنان هم بیشتر شود و اجازه بازی دوستانه را هم بدهند.

محمدرضا عباسی پیرامون موضع باشگاه ذوب آهن و نظر خودش بیان داشت: مربی ما آقای استکی گفت که حرف، حرف ستاد مبارزه با کرونا در ورزش است و من هم فکر می‌کنم این نهاد به صلاح تمام فوتبالیست ها و جامعه فوتبال تصمیم می‌گیرد و تا حالا هم به سود فوتبال تصمیم گرفته و باید از تصمیم هایش پیروی کنیم.

مهاجم تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان درباره اظهارات برخی بازیکنان درباره تعطیلی لیگ گفت: ما قبل از این که تمرینات شروع شود یک تست دادیم و در این مدت مشکلی نبوده است، باید ببینیم نتیجه تست دوم چه خواهد شد تا تمرینات را ادامه دهیم، بازیکنان و مربیان ما اهل حاشیه نبوده اند، شاید کار در تمرینات برای ما سخت باشد و ما هم بتوانیم بگوییم که لیگ را لغو کنید چون در جدول اینطور به نفعمان است، اما چنین چیزی را نگفته ایم و از تصمیم هایی که گرفته شده، حمایت کرده ایم. یک سری می‌گویند بازی برگزار نشود چون به ضررشان است اما ستاد مبارزه با کرونا تصمیم نهایی را خواهد گرفت.

وی در پایان درباره قرارداد خود با ذوب آهن عنوان کرد: من با ذوب آهن قرارداد دارم و لیگ بیستم، سال آخرم خواهد بود، به ذوب اهن علاقه ویژه ای دارم و اگر پیشنهادی باشد باشگاه تصمیم گیری خواهد کرد.

انتها/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =