محمد ایرانپوریان

مدافع تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان گفـت: باور کنید خسته شدیم از اینکه سه ماه بلاتکلیف در خانه ماندیم و دل‌مان می‌خواهد لیگ ادامه پیدا کند، ولی تا آخرین روز برای قهرمانی می‌جنگیم.

به گزارش ایراسین، محمد ایرانپوریان مدافع تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان با بیان این مطلب پیرامون از سرگیری لیگ برتر ایران اظهار داشت: اصلاً مخالف ادامه بازی‌ها نیستیم و دوست داریم تمرین کنیم و مسابقه بدهیم، چون عاشق فوتبالیم و فوتبال شغل ما به حساب می‌آید، واقعاً شرایط سخت است و اگر خدای نکرده اتفاق بدی بیافتد، چه کسی پاسخگو خواهد بود؟ جان انسان‌ها خیلی مهم‌تر از فوتبال و قهرمانی است. آنطور که مسئولان وزارت بهداشت اعلام کردند اگر الان نشود لیگ را برگزار کرد، امکان برگزاری لیگ برای فصل آینده هم وجود ندارد.

وی افزود: مجموعه سپاهان با وجود همه سختی‌ها آماده ادامه لیگ هستند، ولی خب به ما حق بدهید نگران باشیم، چون بحث جان آدم‌ها درمیان است. ضمن اینکه من به عنوان یک فوتبالیست که شغلم و درآمدم فقط از فوتبال است، مایل هستم لیگ برگزار شود تا پولم را بگیرم، چون می‌دانم اگر بازی‌ها برگزار نشود، پولی نمی‌گیرم، ولی واقعاً باید شرایط خطرناک این ویروس را در نظر گرفت، چون ما آلمان یا اسپانیا نیستیم که امکانات فوق‌العاده‌ای داشته باشیم.

محمد ایرانپوریان در خصوص شرایط خودش و تیمش در شروع مجدد تمرینات گفت: خدا را شکر بچه‌ها آمادگی خوبی دارند، در این مدت که تمرینات تعطیل بود، هر کدام به صورت انفرادی تمرین می‌کردند و به لحاظ بدنی اوضاع بد نیست، خودم هم با رفع کامل مصدومیتم در خدمت تیم هستم و بدون مشکل تمرین می‌کنم، ولی حساسیت روی این ویروس زیاد است و همه با استرس تمرین می‌کنند، چون هرکس نگران خودش و خانواده‌اش است.

مدافع تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در پاسخ به این سئوال که آیا سپاهان شانسی برای قهرمانی در لیگ دارد؟ بیان داشت: چند سال پیش یادم می‌آید وقتی در تراکتور بودم، ۸ امتیاز از سپاهان جلو بودیم، ولی در پایان فصل نتوانستیم قهرمان شویم و این سپاهان بود که عنوان قهرمانی را به دست آورد، قبول دارم روی کاغذ و با توجه به ۱۰ امتیاز اختلاف شانس قهرمانی پرسپولیس بیشتر از بقیه است، ولی ما سپاهانیم و اصلاً ناامید نیستیم، شک نکنید تا آخرین روز برای قهرمانی می‌جنگیم تا جام را به مردم خوب اصفهان هدیه دهیم.

وی تصریح کرد: به هواداران سپاهان قول می‌دهم هر کاری برای خوشحالی آن‌ها انجام می‌دهیم، خیلی‌ها معتقدند سپاهان اگر جلوی پرسپولیس به میدان می‌رفت، شاید می‌توانست از این تیم امتیاز بگیرد و اختلاف در صدر اینقدر زیاد نمی‌شد، کاملاً درست است و اگر بازی برگزار می‌شد، هر اتفاقی ممکن بود رخ دهد و شاید ما اصلاً بازی را می‌بردیم، ولی باید دم در هتل می‌بودید تا متوجه شوید چه اتفاقات عجیبی رخ داده و ما نتوانستیم به موقع وارد ورزشگاه شویم، به نظرم حکم کمیته انضباطی و استیناف عادلانه نبود.

محمد ایرانپوریان درباره قرارد خود با تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان گفت: در پایان فصل 98-99 قراردادم با سپاهان به پایان می‌رسد و بازیکن آزاد خواهم بود.

انتها/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =