• ۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۷:۵۵
  • کد خبر: 6078
  • readingTime: ۲ دقیقه
ورزش

مسئول قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: متاسفانه بانوان در دومین دوره المپیاد استعدادهای برتر نتایج خوبی کسب نکردند.

به گزارش ایراسین، نشست دبیران هیات های ورزشی استان اصفهان پیرامون حضور در سومین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور با حضور علیرضا امینازاده و محسن تابش معاون توسعه ورزش و مسئول ورزش قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان و حسین زیبایی مسئول پایگاه قهرمانی در تالار اجتماعات سرای ورزشکاران برگزار شد

ابتدا علیرضا امینازاده گذری به موفقیت های ورزشکاران استان اصفهان در دو دوره قبلی المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور داشت و در ادامه افزود: دو جلسه پیرامون سومین دوره المپیاد استعدادهای برتر داشتیم که به علت شیوع ویروس کرونا جلسات بعدی تشکیل نشد و از طرفی فعالیت هیات ها به حالت تعلیق در آمد، اکنون باید با برنامه ریزی مطلوب تعطیلات کرونایی را جبران کنیم و مثل دو دوره گذشته، اصفهان جایگاه خوبی را در کشور کسب نماید.

معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان ادامه داد: نشست های بعدی برای حضور در المپیاد با حضور سید محمد طباطبایی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان و دیگر مسئولین ستادی برگزار خواهد شد تا از بیانات ایشان پیرامون موفقیت های مجدد استفاده نمائیم.

وی در پایان جایگاه استان اصفهان را در المپیاد کشور بالا دانست و اظهار داشت: در کشور نگاه ویژه ای به استان اصفهان است، موفقیت دو دوره گذشته مرهون زحمات تمامی جامعه ورزش و جوانان استان اصفهان می باشد که جا دارد از زحمات و حمایت های سلطان حسینی در دو دوره گذشته المپیاد استعدادهای برتر تشکر نمایم و برای طباطبایی که از بدنه ورزش می باشد آرزوی موفقیت روز افزون دارم.

محسن تابش فر مسئول قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان نیز گفت: باید همان حساسیتی که برای دو دوره قبلی المپیاد استعدادهای برتر داشتیم در این دوره نیز داشته باشیم، به علت شیوع ویروس کرونا زمان برای آمادگی را از دست دادیم و از الان باید با همکاری و همراهی با هم، برای حضور پر قدرت در سومین دوره برنامه ریزی و تلاش نمائیم.

وی افزود: باید برای موفقیت در سومین دوره المپیاد استعدادهای برتر از تمام ظرفیت ها استفاده کنیم، نزدیک به ۲۰ روز می باشد که سید محمد طباطبایی سکان هدایت ورزش و جوانان استان را بر عهده گرفته، وی چون که از بدنه ورزش می باشد مشکلات ورزش را بخوبی می داند و در این راه می تواند در مرتفع کردن مشکلات ما را برای رسیدن به موفقیت یاری کند.

محسن تابش فر خاطر نشان کرد: در دو دوره قبلی در چند رشته استان اصفهان میزبان ورزشکاران کشور بود و هیات ها عملکرد خوبی در بحث میزبانی داشتند، از هیات ها می خواهیم برای میزبانی سومین دوره تلاش داشته باشند و توقع داریم هر هیاتی که میزبانی را بر عهده می گیرد نتایج خوبی نیز کسب نماید.

 مسئول قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان به نتایج بانوان در دوره قبلی اشاره کرد و بیان داشت: متاسفانه بانوان در دومین دوره المپیاد استعدادهای برتر نتایج خوبی کسب نکردند، هیات ها باید در بحث بانوان تلاش بیشتری داشته باشند تا جایگاه استان در کشور ارتقا یابد چراکه اکنون کشور نگاه ویژه ای به استان اصفهان دارند.

در ادامه حسین زیبایی توضیحاتی پیرامون استفاده ورزشکاران هیات ها حاضر در المپیاد استعدادهای برتر از پایگاه قهرمانی ارائه داد.

در پایان دبیران هیات های ورزشی استان اصفهان پیرامون برنامه های خود و حضور پر قدرت در المپیاد صحبت هایی را انجام دادند، هر چند اکثرا شیوع ویروس کرونا را مانع آمادگی کامل ورزشکاران دانستند.

انتها/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =