• ۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۷:۵۳
  • کد خبر: 6072
  • readingTime: ۱ دقیقه
زغالسنگ هند

کارگران معدن زغال‌سنگ هند پس از 51 روز تعطیلی، مجددا کار خود در معادن را آغاز کردند.

به گزارش ایراسین، شرکت  Singareni Collieries Limited( SCCL) ، پروژه های عملیاتی معدن دولتی هند در ایالت جنوب مرکزی تلگانانا ، اعلام کرد که تقریباً دو سوم کارمندان به دنبال تعلیق 51 روزه که به خاطر شیوع ویروس کرونا رخ داده بود؛ به کار خود بازگشتند.

این شرکت که بیش از ۴۸هزار نفر را در سراسر ۲۷ معدن خود بکار گرفته‌، مدعی است که در طی این تعطیلی، فرصت برداشت و استخراج ۶۰هزار تن زغال‌سنگ را از دست داده و اکنون مشتاق به شروع مجدد کار بوده و به دنبال اختلال قابل توجه در عملکرد خود است.

بر اساس اطلاعات موجود، تنها 5 معدن شرکت در حین توقف فعالیتها، به کار خود ادامه می دادند و آنها نیز فقط با نیمی از ظرفیت کار می کردند ، زیرا SCCL سعی در انجام اقدامات فاصله گذاری اجتماعی برای محدود کردن گسترش Covid-19 داشته است.

SCCL  اقدامات معین ایمنی را در معادن بازگشایی شده خود ، از جمله ساخت ایستگاه های شستشوی دست انجام داده و از کارگران خواسته است که هنگام عزیمت به زیر زمین  و شروع فعالیتشان در کارگاه های معدن، ماسک بپوشند ، زیرا دولت سعی دارد با همه گیری این ویروس مقابله کند.

لازم به ذکر است که هندوستان به عنوان یکی از اقتصادهای بزرگ جهانی، سختگیری های بسیاری در زمینه مقابله با شیوع ویروس کرونا انجام داده و سعی بر آن دارد تا از روند روبه رشد و جهشی این بیماری جلوگیری کند. این کشور علاوه بر فعالیت در زمینه تولید زغال‌سنگ، در حوزه فولاد نیز به عنوان یکی از تولیدکنندگان بزرگ به شمار می‌آید و در بین 10 کشور نخست تولیدکننده فولاد در جهان قرار گرفته است.

انتها/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =