دیدار دوتیم فوتبال سپاهان-ذوب اهن اسفند98

عکس:مجتبی جهان بخش

باشگاه فولاد مبارکه سپاهان مخالف ادامه لیگ برتر فوتبال نیست و انصراف نخواهد داد.

به گزارش ایراسین، خبرنگار ما از گوشه و کنار باشگاه فولاد مبارکه سپاهان گزارش می دهد که در ذیل چند خبر از این باشگاه را مرور می کنیم؛

مربی پرتغالی در اصفهان

 میگوئیل تکسیرا مربی پرتغالی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان که برای گذراندن تعطیلات به کشورش سفر کرده بود با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود از بازگشتش به ایران و حضور در تمرینات زردپوشان پوشان اصفهانی خبر داد.  با توجه به اینکه ستاد مبارزه با کرونا مجوز برگزاری تمرینات و بازی‌های لیگ برتر داده است به همین علت خارجی‌های سپاهان هم قرار است به اصفهان بازگردند تا در تمرینات این تیم شرکت کنند. به هر حال علاوه بر تکسیرا قرار است تاوارس مربی دروازه بان‌های سپاهان و بازیکنان خارجی از جمله کی روش استنلی و کومان در روزهای آینده با باز شدن پروازهای خارجی به ایران باز گردند.

طلایی پوشان انصراف نمی دهند

چهار باشگاه تراکتور، ماشین سازی، نساجی مازندران و شهر خودرو با ارسال نامه ای به وزیر ورزش خواهان تعطیلی لیگ شدند و اعلام کرده اند در صدد انصرف از مسابقات هستند. اما علی پزشک سخنگوی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان پیرامون این موضوع گفت: در باشگاه سپاهان چنین تصمیمی عنوان نشده و طبق پروتکل بهداشتی فدراسیون، تمرینات را بصورت جدی شروع کردیم و در صورت برگزاری مسابقات تا آخرین بازی ادامه خواهیم داد.

حضور بازیکنان خارجی سپاهان در اصفهان طی هفته آینده

رضا فتاحی سرپرست تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان  در مورد حضور خارجی های تیم گفت: با توجه به کمبود پرواز ها و مشکلاتی که وجود دارد، شرایط سخت شده است، مثلا در برزیل پروتکل های قرنطینه ایالتی است و یک سری ایالت ها قرنطینه هستند. بازیکن ما در ایالتی است که باید با توجه به قوانین آن ایالت عمل کنند. باید نامه هایی را تهیه کنند و فکر می کنیم نهایتا طی هفته آینده به تمرینات اضافه خواهند شد.

18 خرداد دربی سپاهان و ذوب آهن

تیم های فولاد مبارکه سپاهان  و ذوب آهن 18 خرداد دربی دوستانه ای را در شهر اصفهان برگزار خواهند کرد. قرار است این بازی به میزبانی تیم سپاهان در نقش جهان بدون حضور تماشاگران برگزار شود. تمرینات تیم ذوب‌آهن به دلیل حضور نداشتن رادولوویچ زیر نظر حسن استکی برگزار می‌شود، رادولوویچ به دلیل ممنوعیت ورود و خروج تاکنون نتواسته به ایران بیاید و تمرینات ذوبی‌ها را از راه دور کنترل می‌کند و برنامه‌های تمرینی را به وسیله دستیارانش در این تیم اجرا می‌کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =