• ۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۳
  • کد خبر: 6047
  • readingTime: ۱ دقیقه
یک شهر  ضیافت

باشگاه فولاد مبارکه سپاهان با مشارکت در برنامه "یک شهر ضیافت" همچون سالهای گذشته در آزادسازی زندانیان غیرعمد همکاری نمود.

به گزارش ایراسین به نقل از روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، برنامه تلویزیونی "یک شهر ضیافت " چند سالی است که از شبکه اصفهان پخش می شود و با هدف آزادسازی زندانیان غیرعمد از خیرین عزیز مدد می جوید.

در همین راستا آخرین قسمت از این برنامه درشام آخر ماه مبارک رمضان امسال و در آستانه عید سعید فطر، اختصاص به شرکت فولاد مبارکه اصفهان و شرکت های زیر مجموعه داشت که باشگاه فولاد مبارکه سپاهان نیز همچون سالهای گذشته در راستای مسئولیت های اجتماعی خود همگام با دیگر خیرین عزیز در این برنامه فرهنگی مشارکت داشت و زمینه آزادسازی برخی از زندانیان غیرعمد را فراهم ساخت.

در این برنامه مبلغ دومیلیارد و پانصد میلیون تومان توسط شرکای تجاری مجتمع فولاد مبارکه جمع آوری شد که با هماهنگی دستگاه های اداری مربوطه در راه آزادسازی زندانیان غیرعمد هزینه می گردد.

مهندس اکبری معاون نیروی انسانی شرکت فولاد مبارکه و مهندس حمید قندی نماینده این شرکت در ستاد دیه استان اصفهان به عنوان میهمانان این برنامه حضور داشتند.

انتها/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =