• ۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۳
  • کد خبر: 6042
  • readingTime: ۱ دقیقه
دیدار دوتیم فوتبال سپاهان-ذوب اهن اسفند98

عکس:مجتبی جهان بخش

تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در مصافی دوستانه به مصاف آلومینیوم اراک می‌رود.

به گزارش ایراسین، تمرینات بازیکنان تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در زمان تعطیلی لیگ برتر ایران به دلیل شیوع ویروس کرونا به صورت انفرادی زیر نظر کادر فنی دنبال شد، اکنون این تیم که یکی از نخستین باشگاه‌ها برای گرفتن تست‌های کرونا قبل از شروع تمرینات‌ بوده، به دنبال آماده‌سازی مناسب برای شروع دوباره لیگ برتر است تا از کورس مدعیان برای کسب سهمیه آسیایی و حتی قهرمانی عقب نماند.

شاگردان امیر قلعه‌نویی که در حال حاضر تنها با تفاضل گل بهتر نسبت به تراکتور در رده دوم جدول هستند و فاصله ۱۰ امتیازی با پرسپولیس صدرنشین دارند، امیدوار هستند با از سرگیری مسابقات و در ۹ هفته پایانی، نتایج خوبی کسب کنند و از جایگاه فعلی پایین‌تر نیایند.

تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان که پس از تعطیلات طولانی مدت لیگ برتر به خاطر شیوع ویروس کرونا باید به مصاف تیم گل‌گهر سیرجان برود، چند دیدار تدارکاتی را در خردادماه در دستور کار قرار داده که یکی از رقبای آنها مشخص شده است.

شاگردان رسول خطیبی در تیم آلومینیوم اراک که در رده چهارم جدول لیگ یک حضور دارند و از شانس خوبی برای صعود به لیگ برتر برخوردار هستند، یکی از حریفان تدارکاتی فولاد مبارکه سپاهان در دوران آماده‌سازی برای لیگ برتر خواهند بود.

بنابر هماهنگی طرفین بین باشگاه‌های فولاد مبارکه سپاهان و آلومینیوم اراک، دیدار تدارکاتی شاگردان قلعه‌نویی و خطیبی در روز سه‌شنبه سیزدهم خردادماه برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =