آرم شرکت ایریسا

مجمع عمومی شرکت ایریسا با حضور بیشتر سهام‌داران آن شرکت برگزار شد و رشد 109 درصدی سود ناخالص شرکت ایریسا اعلام شد.

به گزارش ایراسین به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه، مرتضی شبانی با اعلام این خبر افزود: در این مجمع پس از تلاوت کلامالله مجید و انتخاب اعضای هیئترئیسۀ مجمع، گزارش هیئتمدیره به مجمع توسط مدیرعامل شرکت رسول سرائیان ارائه شد و در ادامه، بازرس قانونی و حسابرس مستقل گزارش خود را در خصوص صورتهای مالی شرکت به مجمع ارائه کرد.   

پس از تصویب صورتهای مالی منتهی به 29/12/1398 توسط سهامداران، روزنامۀ گسترش صمت بهعنوان روزنامۀ کثیرالانتشار جهت درج آگهیهای شرکت تعیین گردید و مؤسسۀ حسابرسی آزمونپرداز ایران مشهود به سمت بازرس اصلی و حسابرس مستقل و شرکت آیین تراز آریا به سمت بازرس علیالبدل برای سال مالی منتهی  به 30/12/1399  انتخاب شدند.

وی با بیان اینکه سرمایۀ شرکت ایریسا 318 میلیارد ریال است، گفت: طبق گزارش سال مالی 98 این شرکت، درآمد عملیاتی شرکت ایریسا 76 درصد و سود ناخالص آن نسبت به مدت مشابه سال قبل 109 درصد افزایش یافته است. این شرکت در سال مذکور به 22 میلیارد ریال سود خالص دست یافته است که حدود 28 درصد آن در مجمع و به ازای هر سهم مبلغ 20 ریال سود تقسیم گردید.

شبانی خاطرنشان کرد: 75 درصد از سهام شرکت ایریسا متعلق به شرکت فولاد مبارکه و 25 درصد آن متعلق به کارکنان فعال و بازنشستگان شرکت است.

وی همچنین گفت: مقدمات واگذاری سهام کارکنان به شرکت فولاد هرمزگان جنوب در سال جاری فراهم شده است.

انتها/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =