• ۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۳:۵۰
  • کد خبر: 6001
  • readingTime: ۱ دقیقه
سیامک مرندی

سیامک مرندی بازیکن تیم ملی والیبال ایران با امضای قرارداد به تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان پیوست.

به گزارش ایراسین، با توجه به اینکه باشگاه فولاد مبارکه سپاهان اصفهان به واقع باشگاه حرفه ای محسوب می شود و تیم های ورزشی آن در رقابت های ملی و بین المللی با قدرت ظاهر می شوند تیم والیبال این باشگاه برای لیگ برتر پیشرو در فصل نقل و انتقالات نسبتا قدرتمند ظاهر شده است و بازیکنان خوبی را به خدمت گرفته و از طرفی قرارداد اکثر بازیکنان پیشین خود را تمدید نموده است.  در ادامه نقل و انتقالات پیش فصل لیگ برتر والیبال، سیامک مرندی به عنوان اولین بازیکن جدید فولاد مبارکه سپاهان قرارداد خود را امضا کرد. این بلند قامت ملی پوش در سال ۲۰۱۶ نیز در مسابقات لیگ جهانی، المپیک ریو و انتخابی المیک ژاپن شرکت کرد و در سال‌های ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ نیز با حضور در مسابقات لیگ جهانی، در رقابت های بین قاره‌ای جهان، بازی‌های آسیایی جاکارتا و جام جهانی مردان جهان تیم ملی را همراهی کرده است.

مرندی متولد سال ۱۳۶۵ در قزوین است و قهرمانی با تیم بانک سرمایه در سال ۹۶ و نایب قهرمانی در سال‌های ۹۴ و ۹۵ با تیم پیکان را در کارنامه خود دارد و فصل گذشته نیز پیراهن سایپا را به تن داشت.

همچنین کیاوش حیدری پدیده لیگ برتر والیبال ایران نیز به جمع طلایی پوشان سپاهان پیوست. پشت خط زن که فصل گذشته در تیم شهداب یزد بازی می‌کرد با نظر مساعد رحمان محمدی راد با عقد قراردادی به تیم والیبال سپاهان پیوست. حیدری در کارنامه خود مقام سومی جهان با تیم ملی دانش‌آموزی در کشور صربستان را دارد و همچنین در سال ۱۳۹۶ به  اردوی تیم ملی بزرگسالان دعوت شده و در سال ۹۸ نیز با تیم ملی دانشجویان به ایتالیا عزیمت کرده است. وی همچنین سابقه  دو سال حضور در تیم والیبال شهرداری تبریز را دارد که در سال ۹۶ به مقام سومی دست یافتند. پیش از این نیز سهند اله‌وردیان، شادمهر کمایی، سهیل کمال‌آبادی، امیررضا سرلک، علی‌رضا مباشری، فرزاد ملابهرامی، سعید جواهری‌توانا و محمود رسولی قرارداد خود را با تیم والیبال فولاد مبارکه سپاهان تمدید کرده بودند و محمدطاهر وادی و امین رضوی از این تیم جدا شده بودند.

انتها/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =