• ۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۱:۲۰
  • کد خبر: 5993
  • readingTime: ۱ دقیقه
برتری دو بر صفر تیم سپاهان -مقابل پیکان تهران
در هفته پانزدهم لیگ برتر

عکس:مجتبی جهان بخش

تمرینات تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان روز شنبه سوم خردادماه آغاز می شود.

به گزارش ایراسین، با اعلام زمان شروع تمرینات تیم‌های فوتبال ایران به خصوص تیم‌های لیگ برتری، مسئولین این تیم ها با انجام تست‌های پزشکی جهت غربالگری و پیشگیری از شیوع کرونا مقدمات لازم برای تمرینات و ادامه مسابقت را فراهم کردند. در همین راستا بازیکنان تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان روز سه شنبه گذشته تست‌ PCR را پشت سرگذاشتند و امروز چهارشنبه نیز تست الایزا را انجام دادند تا وضعیت سلامت آن‌ها پیش از شروع تمرینات تیمی مشخص شود. شاگردان قلعه‌نویی قرار است طبق برنامه ریزی انجام شده، پس از پشت سر گذاشتن تست‌های پزشکی و مشخص شدن نتیجه آن‌ها، از روز شنبه سوم خردادماه تمرینات گروهی را آغاز کنند.

رضا فتاحی سرپرست تیم فوتبال سپاهان پیرامون این موضوع اظهار داشت: با همکاری شرکت فولاد مبارکه اصفهان از کلیه بازیکنان و کادر فنی تیم در مجموعه باغ فردوس تست PCR که در پروتکل بهداشتی اعلام شده و همچنین تست آلایزا که آنتی باکتریال ویروس را نشان می‌دهد گرفته شد.

وی ادادمه داد: فقط بازیکنان خارجی هنوز به ایران نیامده اند ولی برای آنان بلیت تهیه شده که به محض ورود به اصفهان از آنها نیز تست گرفته خواهد شد.

سرپرست تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در پایان بیان داشت: به منظور پیشگیری از تجمع بازیکنان این تست در زمان های مشخص شده و با رعایت فاصله اجتماعی انجام شد، پیش بینی ها و تدارکات لازم برای رعایت پروتکل های بهداشتی و شروع تمرینات نیز از سوی باشگاه اتخاذ شده است.

انتها/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =