• ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۸
  • کد خبر: 5989
  • readingTime: ۲ دقیقه
رزمایش همت جوانانه

آخرین مرحله رزمایش همت جوانانه و کمک مؤمنانه با حضور جامعه ورزش و جوانان استان اصفهان برگزار شد.

به گزارش ایراسین، آخرین مرحله رزمایش سراسری همت جوانانه و کمک مومنانه با مشارکت اداره کل ورزش و جوانان استان، سازمان بسیج ورزشکاران، هیات های ورزشی، سازمان های مردم نهاد جوانان، باشگاههای ورزشی، خیرین و نخبگان ورزشی با حضور سید محمد طباطبایی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان و سایر مسئولین در ورزشگاه شهید نصر برگزارشد.

سید محمد طباطبایی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان پیرامون این رزمایش اظهار داشت: با توجه به بیانات مقام معظم رهبری که طرح کمک مومنانه را در زمان شیوع بیماری کرونا  مطرح نمودند، خوشبختانه عموم مردم به ویژه قشر جوان در این طرح فعالانه شرکت کرده اند، در استان اصفهان نیز همت جوانانه و کمک مومنانه با مشارکت اداره کل ورزش و جوانان، سازمان بسیج ورزشکاران، هیات های ورزشی، سازمان های مردم نهاد جوانان، باشگاهای ورزشی، خیرین و ... انجام گردید.

وی ادامه داد: آنچه که وزارت ورزش و جوانان در راستای طرح همت جوانانه و کمک مومنانه برای استان اصفهان مشخص کرده بود توزیع  16 هزار پک اقلام مواد غذایی بین نیازمندان بود، اما خوشبختانه با همت سازمان بسیج ورزشکاران، هیات های ورزشی، سازمان های مردم نهاد جوانان، باشگاهای ورزشی، خیرین و ... بالغ بر 100 هزار پک اقلام غذایی در بین نیازمندان و جامعه هدفی که شناسایی شد توزیع گردید.

 سید محمد طباطبایی با اشاره به آخرین مرحله رزمایش همت جوانانه و کمک مؤمنانه در استان اصفهان، اظهار داشت: امروز چهارشنبه سی و یکم اردیبهشت ماه آخرین مرحله این طرح خداپسندانه برگزار شد و بیش از 2 هزار پک اقلام مواد غذایی در بین نیازمندان شناسایی شده، توزیع گردید. ارزش ریالی هر پک 230 هزار تومان و در مجموع چیزی بالغ بر 4 میلیارد تومان می باشد.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان پیرامون ادامه طرح های خداپسندانه و انسان دوستانه تاکید کرد: با توجه به اینکه کارهای خیر در دل جامعه به ویژه جوانان و ورزشکاران نهادینه شده است، اداره کل ورزش و جوانان از چنین طرح هایی استقبال خواهد کرد و از این ظرفیت بهره خواهیم برد.

وی به جامعه هدف طرح همت جوانانه و کمک مؤمنانه در استان اشاره کرد و افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی اماکن ورزشی  مشکلات معیشتی برای باشگاه داران ایجاد شد، باشگاه دارانی که همیشه در کارهای خیر پیش قدم بودند، در این برهه به دلیل هزینه های بالا با مشکل مواجه شده اند.

سید محمد طباطبایی در پایان تصریح کرد: خوشبختانه هیات بدنسازی و پرورش اندام استان اصفهان، تعدادی وام در اختیار باشگاه داران گذاشته است، ما نیز رایزنی با صندوق کارآفرینی امید داشته ایم که در این بین چند خیر سرمایه گذاری نمایند و از درآمد آنها تعدادی وام در اختیار باشگاه داران قرار گیرد، اکنون در مرحله اجرایی آن هستیم و اگر به سرانجام برسد با شناسایی افراد متضرر اقدام به پرداخت وام خواهیم کرد.

انتها/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =