حمید رضا عظیمیان مدیرعامل فولاد مبارکه

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه در گفتگویی به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی، این روز را به مدیریت و پرسنل روابط عمومی شرکت فولادمبارکه و شرکت های وابسته تبریک گفت و اظهار داشت: من همواره این نکته را گوشزد کرده ام که نقش و جایگاه همکاران روابط عمومی، جایگاهی بسیار بسیار با اهمیت است.

به گزارش ایراسین به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه، حمیدرضا عظیمیان با تاکید بر اینکه قسمت های مختلف روابط عمومی باید عملکرد شرکت را به صورت واضح، شفاف و به درستی به مردم و مخاطبین عرضه کنند خاطرنشان ساخت: پاسخگویی به ابهامات، سئوالات و حواشی که وجود دارد و اطلاع رسانی از وضعیت و عملکردها از جمله دیگر وظایف روابط عمومی است و لازم است که این بخش، مردم و مخاطبین خود را در جریان آخرین اطلاعات و اخبار شرکت قرار دهد.
وی، شرکت فولاد مبارکه را دارای نقش و جایگاه ویژه در اقتصاد و صنعت عنوان کرد و افزود: از همین رو فعالیت همکاران ما در روابط عمومی بسیار بسیار مهم است و اگر به موقع اطلاع رسانی و شفاف سازی نکنند، این مسئله ممکن است هیجاناتی را در بازار و خللی را در روند تامین نیازهای جامعه به وجود آورد.
عظیمیان روابط عمومی را نهاد بسیار هوشیار، همیشه بیدار و همیشه مرتبط با مخاطبین ارزیابی کرد و خاطرنشان ساخت: همکاران ما در بخش های مختلف روابط عمومی زحمات بسیاری را در فضاهای مرتبط، رسانه ها، در سطح شرکت و در مناسبت های مختلف ملی و مذهبی متحمل می شوند و در عرصه های مختلف خیلی خوب می درخشند و من از همین جا از همه آنها تشکر می کنم.
مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه در پایان اظهار داشت: طبیعی است که جایگاه روابط عمومی، جایگاه خطیر و ویژه ای است، از همین رو انتظارات و توقعات بیشتری از مدیریت و همکاران این بخش وجود دارد که امیدواریم این انتظارات تامین و برآورده شود.

انتها/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =