جلال کیانی

بازیکن تیم هندبال فولاد مبارکه سپاهان گفت: برای بهتر شدن سقف قراردادها و کیفیت لیگ برتر هندبال باید اسپانسرهای قوی جذب این رشته شوند و تهران نیز باید چند تیم لیگ برتری داشته باشد.

به گزارش ایراسین، جلال کیانی ملی پوش هندبال فولاد مبارکه سپاهان در مورد سقف قراردادهای بازیکنان در لیگ برتر ایران با بیان این مطلب اظهار داشت: در فصل قبل سقف قراردادها نسبت به یکی دو سال قبل بهتر شده بود، نمی‌گویم خوب اما بد هم نبود و پیشرفت جزیی داشت، سقف قراردادها در حال حاضر به ۲۰۰ میلیون  نمی‌رسد و امیدوارم که در سال آینده با ورود اسپانسرها بتوانیم قراردادهای بهتری را در هندبال شاهد باشیم.

وی ادامه داد: باید پایتخت همانند اصفهان که دو تیم ذوب آهن و سپاهان را دارد، چند تیم در لیگ برتر هندبال داشته باشد، اگر دو باشگاه خوب از استان‌های تهران، شیراز، مشهد وارد لیگ برتر شوند در سطح قراردادها تاثیر زیادی خواهد داشت.

جلال کیانی پیرامون اردوهای تیم ملی هندبال گفت: از هم‌اکنون باید برای بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲  استارت بزنیم، نباید اردوها تعطیل شود. تعطیلی اردوها عادت بدی است که سیستم ورزش کشور ما دارد، سه یا چهار ماه مانده به یک مسابقه مهم اردو تشکیل و بعد از آن بازی‌ اردوها تعطیل می‌شود، چیزی که در کشورهای دیگر کم‌تر شاهد آن هستیم.

بازیکن تیم هندبال فولاد مبارکه سپاهان تصریح کرد: در حال حاضر باید هر چه سریع‌تر مربی تیم ملی انتخاب و کم کم اردوها تشکیل شود. اردوها باید پیوسته انجام شود تا بازیکنان فرصت شناخت یار خود را داشته باشند و بتوانند هماهنگ شوند.

وی در خصوص لیگ برتر فصل ۹۸ اظهار کرد: شرایط لیگ در سال گذشته به سبب برنامه‌ها و مسابقات تیم ملی با تعطیلات زیادی رو به رو شد که کیفیت لیگ را تحت تاثیر قرار داد. بازیکنان مجبور بودند چندبار بدنسازی کنند، تا آماده می‌شدند و یکی دو مسابقه برگزار و دوباره لیگ با تعطیلی مواجه می‌شد. شرایط این دوره از لیگ نسبت به سال‌های گذشته تعریفی نداشت و در کل دلچسب نبود.

کیانی  در پایان با بیان اینکه لیگ دو گروهی یا رفت و برگشت هر کدام جذابیت خاص خود را دارد، گفت: در گروهی همه تیم‌ها با هم بازی می کنند، فصل زودتر تمام می‌شود، نیم فصل مشخص است و قاعده خاصی دارد؛ اما در دو گروهی اینطور نیست،  به نظر من امتیازها سخت حساب و کتاب می‌شود.

انتها/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =