• ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۰۵:۵۸
  • کد خبر: 5961
  • readingTime: ۲ دقیقه
قلعه نویی

سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان گفت: اگر قرار باشد مسابقات لیگ برتر ایران برگزار شود ما تابع هستیم و تمکین خواهیم کرد.

امیر قلعه نویی سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در گفتگو با ایراسین پیرامون تمرینات تیمش در این روزها اظهار داشت: ما هم مثل بقیه از طریق همکاران بازیکنان را کنترل کردیم و جا دارد از همه آنها تشکر کنم که در این مدت تمرینات خوبی را برای بازیکنان در نظر گرفتند و حداقل یک آمادگی نسبی در بازیکنان‌مان ایجاد شده است. واقعیت این است که تمرین باید در زمین فوتبال باشد، تمرین کشتی در تشک است و فوتبال هم در مستطیی سبز.

وی درباره آغاز مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران گفت: اگر قرار باشد مسابقات برگزار شود ما تابع هستیم و تمکین می‌کنیم، مگر در این یکسال و نیم هر رفتاری که با ما کردند ما حرفی زدیم؟ تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در این یکسال و نیم بارها مظلوم واقع شد ولی جز تمکین کردن کاری انجام ندادیم.

امیر قلعه نویی در خصوص زمزمه های حضور محمد محبی در لالیگا بیان داشت: بنده خوشحالم از اینکه خدماتی که گروه ما انجام داده رفته رفته به بار می‌نشیند، محبی سال گذشته این شرایط را نداشت ولی تلاش گروه ما به شکلی به بار نشسته که حالا وی چنین پیشنهادی دارد، در مورد این بازیکن و اینکه آیا باشگاه موافق یا مخالف این انتقال است، باید از خود مسئولان باشگاه سؤال کنید.

سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان تصریح کرد: ما گروهی داریم که لیگ یک را رصد می‌کند و بازیکنانی که پتانسیل بالایی دارند شناسایی می‌کند، بعد از شناسایی در نیم فصل دوم لیگ یک روی آنها زوم می‌کنم و محبی هم دقیقا یکی از آن بازیکنان بود که اگر همین مسیر را ادامه دهد مطمئن باشید یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران خواهد شد.

وی درباره ماندن در تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان اظهار داشت: بنده سپاهانی را تحویل گرفتیم که شرایط خوبی نداشت و وقتی تیمی شرایط خوبی ندارد چند سال زمان می‌برد تا به وضعیت ایده‌آل برسد، یک زمان استقلال و پرسپولیس از نظر مالی شرایط خوبی نداشتند ولی همین الان بودجه آنها حدود 40 درصد از سپاهان بالاتر است، من از طریق رسانه شما از مسئولان خواهش می‌کنم کاری کنند تا قراردادها منتشر شود. مطمئن هستم بودجه باشگاه سپاهان 60 درصد بودجه 3-4 تیم دیگر است، خدا را شکر می‌کنم با همه این شرایط تیمی را تحویل گرفتیم که تا لحظه آخر مدعی است.

قلعه نویی افزود: سال گذشته واقعا در حق سپاهان اجحاف شد و امسال هم چندین مشکل داشتیم، مثلا کی‌روش استنلی یک ماه و نیم دیر به تمرینات ما اضافه شد و از نظر بدنی عقب بود، دو سه مدافع تیم ما هم در کوران بازی‌ها آسیب دیدند و خیلی ظلم‌ها هم به ما صورت گرفت ولی با همه این توضیحاتی که دادم شرایط مان در جدول نسبت به سال‌های گذشته خیلی بهتر است و در جام حذفی هم حضور داریم و در آسیا هم نماینده خوبی بودیم، اخلاق من این است تا زمانی که مسئولیت دارم و به سپاهان متعهد هستم از نظر اخلاقی و شرعی درست نیست به تیم دیگری فکر کنم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در پایان ضمن تشکر از مسعود تابش مدیرعامل سابق باشگاه، بیان داشت: از دوستی با مهندس تابش افتخار می‌کنم و معتقدم در حق او هم اجحاف صورت گرفت و در حق سپاهان هم این اتفاق افتاد ولی باز هم اشکالی ندارد و این مسائل هم در آینده مشخص خواهد شد. در یکسال و نیم اخیر در حق سپاهان کم لطفی صورت گرفته و در همین حکم آخری که صادر شد معتقدم شاید از لحاظ قانونی درست تصمیم گرفته باشند ولی آن خدای بالای سر می‌داند که نیت ما بازی مقابل پرسپولیس بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =