سید محمد طباطبایی

جمعی از پیشکسوتان و قهرمانان صاحب نام ورزش با سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش ایراسین، روز پنجشنبه گذشته جمعی از پیشکسوتان و قهرمانان صاحب نام ورزش استان اصفهان با حضور در اداره کل ورزش و جوانان با سید محمد طباطبایی سرپرست این اداره پیرامون توسعه ورزش و مطالبات به حق خود دیدار و گفتگو کردند، همچنین ورزشکاران در این نشست خواستار توجه و بها دادن به آنها شدند.

در ابتدا حمیدرضا لادور ووشوکار دارنده مدال آسیایی اظهار داشت: ما از سرپرست اداره کل ورزش و جوانان چیزی جزء حمایت و توجه چیز دیگری نمی خواهیم، در مجامع انتخاباتی هیات های ورزشی نباید حواشی وجود داشته باشد چراکه حواشی به مجامع آسیب می رساند و انتظار داریم که مجامع انتخابی مهندسی نشود تا افراد صالح و شایسته بر صندلی ریاست هیات های ورزشی تکیه بزند.

رضا قاسمی دونده المپینی شهرمان با اشاره به اصلاح در ساختار گفت: دوستی بین ورزشکاران و اداره کل ورزش و جوانان حفظ شود و به لجبازی ها و بی توجهی ها نیز خاتمه دهیم.

پس از رضا قاسمی نوبت به یکی از خوش اخلاق ترین ورزشکاران اصفهانی رسید، محمد رضا صفدریان دارنده 16 مدال جهانی در رشته یخ نوردی با بیان اینکه با گذشته کاری نداریم، افزود: اکنون به آینده باید فکر کرد و همه دست به دست هم خواهیم داد تا قطار ورزش استان مسیر مطلوبی را برای رسیدن به اهداف طی نماید، آقای طباطبایی ما ورزشکاران در کنار شما هستیم، ورزشکاران به نوعی شناسنامه ورزش استان اصفهان محسوب می شوند و نباید حذف شوند.

پس از صحبت های ورزشکاران سید محمد طباطبایی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان اظهار داشت: درد دل های شما را با گوش جان شنیدم، به شما قول می دهم با همکارانم تمام تلاش خود را به کار ببندیم تا شما به مطالبات به حق خود برسید، اداره کل ورزش و جوانان خانه ورزشکاران می باشد چراکه آنها چکیده تلاش تمامی دست اندکاران ورزش هستند.

وی ادامه داد: در یک سیستم تمام داده ها به خروجی منتهی می شود و خروجی ورزش قهرمانی و سلامتی است، اگر در پردازش داده ها بی توجهی صورت گیرد خروجی کار کیفی نخواهد شد، برای رفع مشکلات ورزشکاران سعی بر ان داریم اتق فکری با حضور پیشکسوتان و قرمانان داشته باشیم و بنده پذیرای ایده های نو و خلاقانه هستم.

سید محمد طباطبایی شان و منزلت ورزش را با وجود پیشکسوتان و قهرمانان دانست و افزود: اگر ورزش اصفهان جایگاهی دارد حاصل درخشش ورزشکاران در میادین ملی و بین المللی می باشد، سهراب مرادی قهرمان المپیک گلایه مند می باشد که گلایه وی بجا است، بنده از این قهرمان دعوت می کنم به خانه خود بیاید، اداره کل ورزش و جوانان مامن و خانه ورزشکاران است اگر نقدی است تاکید می کنم به اینجانب اعلام کنید تا پیگیری و رفع شود.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان ادامه داد: سیستم ورزش و جوانان پویا است و اگر برنامه محور نباشد محکوم به فنا خواهد بود، امید دارم با برنامه راهبردی به اهداف خود که توسعه ورزش و امور جوانان می باشد برسیم.

وی با بیان اینکه ورزش و جوانان صرفا نیاز به تغییر ندارد بلکه نیاز به تحول دارد گفت: تلاش می کنم در راستای بهبود کیفی امور این تحول را با همکاری تمامی جامعه ورزش و جوانان  ایجاد نمایم.

سید محمد طباطبایی در پایان ضمن قدردانی از هراهی اصحاب رسانه، پیشکسوتان و قهرمانان بیان داشت: اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان هیچ گلایه ای از خبرنگاران نخواهد داشت چراکه این قشر رسالت کاری کاری خود را انجام می دهند و با نقدهای منصفانه خود ما را در رسیدن به اهداف سازمانی یاری می کنند.

در پایان این نشست صمیمی علیرضا مختاری قهرمان پارالمپیک، چفیه ای که رهبر معظم انقلاب به وی هدیه داده بود را تقدیم سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان نمود. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =