• ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۸
  • کد خبر: 5923
  • readingTime: ۱ دقیقه
احسان پهلوان

احسان پهلوان، بازیکن تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت:در حال حاضر به لحاظ وضعیت جسمانی در وضعیت خوبی قرار دارم و 70 درصد آمادگی خود را حفظ کرده ام.

به گزارش ایراسین، احسان پهلوان بازیکن تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان پیرامون شرایط خود در اوضاع کرونایی با بیان این مطلب اظهار داشت: بنده با انجام تمرینات تا ۷۰ درصد آمادگی خود را حفظ کرده‌ام و ۳۰ درصد باقی مانده را نیز هنگامی که به امید خدا به تمرینات تیمی بازگشتیم، نهایتاً بین سه تا چهار هفته آمادگی کامل را بدست خواهم آورد.

وی تصریح کرد: تمرین در خانه برای بازیکنانی مثل ما که هفت روز هفته در کوران مسابقات لیگ برتر بودیم و از نظر وضعیت جسمانی در اوج آمادگی بودیم، فوق‌العاده سخت است ولی چاره‌ای نیست و باید حرفه‌ای باشیم و با این شرایط کنار بیائیم.

احسان پهلوان با بیان اینکه شرایط تیم فوتبال ذوب‌آهن با آمدن مربی جدید خارجی خیلی بهتر شد افزود: قبل از تعطیلی لیگ برتر به دلیل شیوع ویروس کرونا ما نتایج خوبی با هدایت میودراگ رادولوویچ کسب نمودیم اگر لیگ ادامه پیدا می‌کرد جایگاه ما خیلی بالاتر می‌رفت، چون کیفیت کار بازی ما هم متفاوت شده بود.

بازیکن تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان ادامه داد: هر بازیکن ذوب آهن به جرات در هر بازی ۱۱ تا ۱۲ کیلومتر می‌دوید، مطمئن هستم که در صورت آغاز لیگ، باز هم سیر صعودی را آغاز خواهیم کرد چراکه ذوب آهن همیشه جزء تیم‌های مدعی و نماینده ایران در رقابت‌های آسیایی بوده و خواهد بود.

وی به شرایط تیم فوتبال ذوب‌آهن در روزهای تعطیلی لیگ اشاره کرد و بیان داشت: در حال حاضر تمام تمرینات به صورت آنلاین به بازیکنان ارائه می‌شود و کماکان ادامه دارد، اگرچه تمرین آنلاین جای تمرین گروهی را نمی‌گیرد، اما بازیکنان نیز در این شرایط نباید تنها به تمرینات آنلاین بسنده کنند و باید در خانه و مکان‌های مطمئن تمرینات را ادامه بدهند.

احسان پهلوان افزود: خواهش من از همه این است که فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت کنند چون متاسفانه گاهی اوقات برخی را مشاهده می‌کنم که گویی کاملا بی‌توجه به این بیماری خطرناک هستند و از ماسک و دستکش استفاده نمی‌کنند که این موجب تاسف است.

بازیکن تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در پایان خاطر نشان کرد: من فرزند ذوب آهنم، در این باشگاه رشد نموده ام، همیشه برای بالابردن جایگاه ذوب آهن حداکثر تلاش خود را خواهم کرد و از حواشی همیشه به دور هستم.

انتها/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =