محمدی راد

سرمربی تیم والیبال فولاد مبارکه سپاهان گفت: بدون شک شرایط لیگ امسال سخت تر از سال گذشته است.

رحمان محمدی راد سرمربی تیم والیبال فولاد مبارکه سپاهان در گفتگو با ایراسین اظهار داشت: مسئولین باشگاه فولاد مبارکه سپاهان همکاری‌های لازم را برای بهبود کیفیت تیم والیبال انجام دادند، مدیران باشگاه از من یک برنامه سه ساله خواستند که ما بتوانیم در طول سه سال به قهرمانی در لیگ و حضور در آسیا برسیم و مدیران باشگاه آگاهانه این تصمیم را گرفتند.

وی پیرامون جذب بازیکنان نامی برای فصل جدید لیگ برتر گفت: بعد از تعطیلی لیگ مذاکراتی را با برخی بازیکنان برای فصل آینده انجام دادیم و این موضوع اقدام اشتباهی محسوب نمی‌شود، اما برای نهایی کردن مذاکرات باید در انتظار شرایط باشگاه بمانیم، اینکه فصل جدید تغییراتی در ترکیب تیم خود ایجاد کنیم موضوع عجیبی نیست، در همین راستا با بازیکنانی هم صحبت کرده‌ایم.

رحمان محمدی راد اشاره ای به مذاکرات با مسئولین باشگاه سپاهان کرد و بیان داشت: در اسفند ماه سال 98 مذاکراتی را با مسئولان باشگاه داشتیم و توافقات شفاهی صورت گرفت، اما بودجه قطعی تیم والیبال هنوز مشخص نیست و به همین دلیل ما نمی‌توانیم اقدام جدی انجام دهیم.

سرمربی تیم والیبال فولاد مبارکه سپاهان در مورد حضور قدرتمندانه این تیم در لیگ برتر تاکید کرد: ما سال گذشته هم شانس زیادی برای خودمان قائل بودیم و امسال هم برای کسب عنوان قهرمانی خواهیم جنگید هرچند شرایط لیگ امسال سخت تر از سال گذشته است، چراکه برخی تیم‌ها شرایط بودجه‌ای بهتری دارند.

وی در پایان پیرامون جذب بازیکنان ملی پوش برای سپاهان اظهار داشت: به هر حال حضور ملی‌پوشان در هر تیمی یک افتخار محسوب می‌شود و امیدوارم این اتفاق رخ دهد چراکه حضور بازیکنان ملی پوش در ادامه راه کمک بسیاری به ما خواهند کرد.  

انتها/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =