فاطمه عادلی

بازیکن تیم فوتبال بانوان فولاد مبارکه سپاهان با اشاره به اینکه قراردادم با سپاهان یک فصل بود گفت: چند جلسه تمرین قدرتی را در پشت بام خانه انجام دادم هرچند می دانم بسیار خطرناک است.

به گزارش ایراسین، فاطمه عادلی بازیکن تیم فوتبال بانوان فولاد مبارکه سپاهان پیرامون شرایط خود در زمان شیوع بیماری کرونا با بیان این مطلب اظهار داشت: به دلیل اینکه نمی دانیم چه وضعیتی خواهیم داشت، ما نیز تمرینات خود را به صورت انفرادی و زیر نظر کادر فنی در خانه انجام می دهیم. چند جلسه تمرین قدرتی را در پشت بام انجام دادم، می دانم بسیار خطرناک است و به همین دلیل بیشتر تمریناتم را در حیاط خانه که ایمن تر است انجام می دهم.

وی ادامه داد: تمرینات انفرادی با وسایل و امکانات محدودی که در خانه داریم برای ورزشی مثل فوتبال آن هم در حد لیگ برتر مناسب نیست و به همین دلیل فیفا در آخرین جلسه خود تصمیم به افزایش تعداد تعویض در یک مسابقه از ۳ نفر به ۵ نفر کرده است.

بازیکن تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در خصوص لیگ برتر بانوان ایران گفت: چهارده هفته از این لیگ گذشته و مسابقات در سطح بالایی برگزار شد، به جزء شهرداری بم که در صدر جدول خودش را از دیگر تیم ها جدا کرده، تیم های دیگر رقابت نزدیکی برای کسب سکو دارند که این نشان از آن دارد که رقابت های جذابی را در طول هفته های گذشته شاهد بودیم، ما در رده چهارم هستیم و نسبت به تیم سوم تنها 3 امتیاز کم داریم، اگر بازی ها ادامه پیدا کرد باید در چهار بازی آینده تلاش وافری را انجام دهیم تا جایگاه سوم را تصاحب نمائیم.

فاطمه عادلی با بیان اینکه لیگ برتر فوتبال بانوان هم مثل سایر لیگ های ورزشی در حال تعلیق است افزود: فدراسیون هم صحبتی در مورد ادامه لیگ یا اتمام آن نکرده است، البته می دانیم که تعدادی از تیم ها درخواست برگزار نشدن بازی ها را داشتند، چرا که جدول با انجام ۴ بازی باقیمانده تغییراتی را نخواهد داشت، با توجه به وقفه دوماهه ای که تاکنون داشتیم به نظر می رسد بیشتر نیز خواهد شد، اگر نظر فدراسیون بر ادامه لیگ باشد، باید فرصت کافی برای دوباره آماده شدن بازیکنان در اختیار تیم ها قرار دهد، زیرا این وقفه موجب شده تا هماهنگی بازیکنان کاهش پیدا کرده و در نتیجه با پایین آمدن آمادگی جسمانی و افت کیفیت در بازی هایشان روبرو خواهند شد و بازیکنان در معرض آسیب های جدی قرار خواهند گرفت.

وی در پایان با اشاره به قراردادش با تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان بیان داشت: قراردادم با این تیم یک فصل بود و در این شرایط نیز صحبتی در ارتباط با قراردادها نشده است.

انتها/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =