مرضیه فیضی

مرضیه فیضی،بازیکن تیم فوتبال بانوان فولاد مبارکه سپاهان گفت: ویروس کرونا می‌تواند توسط بازیکنان یا مسئولانی که در ورزشگاه حضور دارند منتقل شود.

مرضیه فیضی بازیکن تیم فوتبال بانوان فولاد مبارکه سپاهان در گفتگو با ایراسین پیرامون شرایط کنونی خود گفت: به دلیل شیوع بیماری کرونا تمریناتم را در خانه دنبال می‌کنم و برای پیدا کردن تمرینات جدید و مناسب از صفحات اینستاگرام هم کمک می‌گیرم.

وی ادامه داد: تیم قهرمان در لیگ برتر فوتبال بانوان مشخص شده است و با این شرایط نباید سلامتی بازیکنان را به خاطر چند بازی باقی مانده به خطر بیاندازیم، فوتبال یک رقابت جمعی است و ویروس کرونا می‌تواند توسط بازیکنان یا مسئولانی که در ورزشگاه حضور دارند منتقل شود، پس نباید ریسک کنیم.

مرضیه فیضی تصریح کرد: لیگ امسال خوب بود، اما پوشش خبری مناسبی نداشت و دوباره به زمانی برگشتیم که فوتبال بانوان را کمتر کسانی می‌شناسند.

بازیکن تیم فوتبال بانوان فولاد مبارکه سپاهان در پایان تاکید کرد: تیم ما می‌توانست نتایج بهتری در بازی‌های این فصل بگیرد، اما در برخی دیداره یکسری موقعیت‌ها را از دست دادیم، من تمریناتم را انجام می‌دهم تا در فصل آینده بازی خوبی از خودم به نمایش بگذارم.

انتها/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =