• ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۹
  • کد خبر: 5817
  • readingTime: ۲ دقیقه
همت جوانانه

رزمایش همت جوانانه و کمک مؤمنانه با حضور جامعه ورزش و جوانان استان اصفهان برگزار شد.

به گزارش ایراسین، رزمایش سراسری همت جوانانه و کمک مومنانه با مشارکت اداره کل ورزش و جوانان استان، سازمان بسیج ورزشکاران، هیات های ورزشی، سازمان های مردم نهاد جوانان، باشگاههای ورزشی، خیرین و نخبگان ورزشی با حضور سید محمد طباطبایی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان و معاونین وی، وحید رجبی رئیس بسیج ورزشکاران، برخی از ورزشکاران شاخص و سایر مسئولین در ورزشگاه شهید نصر برگزارشد.

سید محمد طباطبایی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان پیرامون این رزمایش اظهار داشت: امروز شاهد یک حرکت مومنانه هستیم، جامعه هدف توسط سازمان های مردم نهاد جوانان شناسایی شده اند و بسته های حمایتی در اختیار این جامعه هدف قرار خواهد گرفت، حضور جامعه ورزش و جوانان استان اصفهان در این مراسم چشمگیر بود که جای تشکر دارد.

وی ادامه داد: امیدوارم با همکاری همه دستگاه ها، ارگان ها و نهادهای مردمی که واقعا پای کار ایستاده اند و لبیک گفتند به پیام مقام معظم رهبری که طرح کمک مومنانه را مطرح نمودند، تا پایان ماه مبارک رمضان باز هم اقلام خوراکی را در اختیار جامعه هدف قرار دهیم، حوزه ورزش و جوانان نزدیک به 530 میلیون تا این لحظه در این طرح شرکت نموده است، همچنین در این طرح ارزاقی به مبلغ 5 میلیارد و دویست میلیون ریال بین مستمندان توزیع گردیده است.

سید محمد طباطبایی در پایان تصریح کرد: با توجه به اینکه ارزاق با همکاری سمن های جوانان تهیه شده، چیزی بالغ بر 19 میلیارد تومان صرفه جویی اقتصادی شده است و با قیمت بسیار پایین این اقلام مهیا گردید، اگر این اقلام را می خواستیم در بازار آزاد تهیه نمائیم باید مبلغ گزافی را پرداخت می نمودیم و در این کار خداپسندانه عموم مردم، سمن های جوانان، خیرین و ... سهم دارند.

وحید رجبی رئیس سازمان بسیج ورزشکاران استان اصفهان نیز در این همایش بیان داشت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا جامعه ورزش و جوانان استان اصفهان در پویش همدلی به میزبانی سالن ورزشی شهید نصر پیرامون تولید ماسک، گان، تجهیزات و اقلام پزشکی گام های موثری را برداشتند و این اقلام را در اختیار بیمارستان ها گذاشتند.

وی با اشاره به رزمایش همت جوانانه و کمک مؤمنانه گفت: به همت اداره کل ورزش و جوانان، مسئولین هیات های ورزشی، سازمان های مردم نهاد جوانان، خیرین و ... رزمایش همت جوانانه و کمک مؤمنانه که اتفاق خوبی می باشد رخ داد، اگر بخواهیم عدد ریالی واقعی را در این رزمایش خداپسندانه تا کنون بگوئیم چیزی بالغ بر 20 میلیارد تومان کمک شده است.

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران استان اصفهان در پایان از عموم مردم خواست که در این کار خداپسندانه شرکت نمایند.

گفتنی است در این رزمایش بسته های حمایتی آماده وبسته بندی شده و در شب ولادت با سعادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) بین اقشارآسیب پذیرجامعه تقسیم می گردد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =