• ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۴
  • کد خبر: 5813
  • readingTime: ۱ دقیقه
حیدر قاسمی

معاون سیاسی و امنیتی استانداری گفت: ورزش با سلامت، شادابی و نشاط مردم در ارتباط است و در زندگی امروز انسان‌ها تأثیر گذار است.

به گزارش ایراسین، حیدر قاسمی معاون سیاسی و امنیتی استاندار اصفهان ظهر امروز پیرامون تغییر و تحول در راس مدیریت ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: محمد سلطان حسینی یکی از مدیران خوب ورزشی بود که توانست دوره طولانی در مقام ورزشی استان باقی بماند، وی با چهره دانشگاهی و دانشی که داشت منشأ خدمات به مجموعه ورزش و جوانان استان شد، معمولاً برای ما که در بحث مدیریتی هستیم، متعارف ۴ سال است، اما سلطان حسینی ۷ سال دوام آورد و این تغییر و تحولات نیز طبیعی است.

وی با اشاره به نقش کلیدی اداره کل ورزش و جوانان در استان، اظهار داشت: حوزه تربیت بدنی حوزه عام و خاص است و ورزش عام همه گروه‌ها و اقشار مردم حساب می‌شود، چون با سلامت، شادابی و نشاط مردم در ارتباط است و در زندگی امروز انسان‌ها تأثیر گذار است، در جامعه ما که مبتنی بر حضور مردم است هیات‌های ورزشی نقش اصلی را برعهده دارند و دولت اصل وظیفه اش بستر سازی و نظارت بر آن است.

حیدر قاسمی با اشاره به مدیریت این اداره کل بر امور جوانان، تصریح کرد: حوزه خاص این نهاد مربوط به جوانان است، پویایی در قشر جوانان وظیفه این دستگاه را سنگین‌تر می‌کند، جوانان را دریابیم و بشناسیم چرا که امروز مباحث جوان به امور حاکمیتی ارتباط پیدا می‌کند. همچنین حوزه تولید و فرهنگی نیز وابسته نیروی جوان است و مهم است که خودش همراهی کننده باشد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اصفهان ادامه داد: امیدوارم حضور طباطبایی بتواند مثمر ثمر باشد، وی نیروهای توانمندی دارد و هرگاه بدنه توانمند باشد، کار مدیریتی بهتر انجام می‌شود، در حال حاضر شرایط دشواری پابرجا است، در این سی سال در سخت‌ترین مقطع قرار داریم، از وزارت ورزش نیز باید تشکر کرد که آقای طباطبایی که نیروی شناخته شده ای بود را برای این جایگاه انتصاب کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =