ایرج رحمانی

مدیرکل هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان گفت: هزینه نگهداری ورزشگاه نقش جهان سالیانه 20 میلیارد تومان است.

به گزارش ایراسین، ایرج رحمانی مدیرکل هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان ظهر امروز در مراسم تکریم مدیرکل و معارفه سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان اظهار داشت: تأکید دین مبین اسلام این است که از غیبت و تهمت دوری کنیم و امیدوارم به این تأکیدات عمل کرده و خداوند توفیق عمل به وظایف را به ما عطا کند.

وی از تلاش‌ 7 ساله مدیرکل سابق ورزش و جوانان استان اصفهان تمجید کرد و افزود: با توجه به شرایط خاصی که این اداره‌کل در یک سال نخست داشت خود من نیز فکر نمی‌کردم ایشان 6 ماه هم در این مسئولیت دوام بیاورد، ورزش یک کار گروهی است و اگر همراهی و کار تیمی نبود این موفقیت‌ها به دست نمی‌آمد.

مدیرکل هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان افزود: استان اصفهان به دلیل شرایط خاص جغرافیایی، سیاسی، اجتماعی و تاریخی یکی از استان‌های تأثیرگذار کشور است که در 7 سال اخیر در استفاده از ظرفیت خیران همیشه استان اول کشور بوده است، خیران اصفهانی پروژه‌های تأثیرگذار و بسیار بزرگی انجام دادند، در حالی که در برخی استان‌ها این کمک‌ها بسیار کمتر است که البته در جای خود ارزشمند است.

رحمانی به بهره‌برداری از ورزشگاه نقش‌جهان اشاره و بیان کرد: این ورزشگاه که آبروی کشور است به بهترین شکل آماده شد و نگهداری از آن با مدیریتی که صورت گرفت به شرکت فولادمبارکه واگذار شد، این پروژه در سال نزدیک به 20 میلیارد تومان هزینه نگهداری دارد و باشگاه سپاهان به بهترین شکل از آن استفاده و نگهداری می‌کند که به نوعی برای وزارت ورزش و فولاد مبارکه برد-برد است. همچنین در شهرستان‌های استان اصفهان پروژه‌های زیادی به بهره‌برداری رسیده است.

وی تصریح کرد: استان اصفهان منابع انسانی خوبی دارد و حداقل 8 نفر را سراغ داشتیم که می‌توانستند مدیرکل ورزش و جوانان استان شوند که در کمتر استانی وضعیت به این شکل است.

مدیرکل هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان اضافه کرد: مدیران کل ورزش و جوانان استان‌ها در گذشته تنها به سازمان تربیت‌بدنی پاسخگو بودند اما هم‌اکنون باید به  بخش‌های مختلف پاسخگو باشد که واقعاً مدیریت را سخت می‌کند، کار در حوزه ورزش به ویژه در استان‌ها که خط مقدم هستند سخت است، چون هر اتفاقی در ورزش هر استان رخ دهد مدیرکل باید پاسخگو باشد، بنابراین کسانی که مسئولیت می‌پذیرند ایثار می‌کنند و حق‌الناس بر گردن آنها است.

وی با بیان اینکه از عملکرد مدیرکل سابق ورزش و جوانان استان اصفهان و تیم کاری وی رضایت دارم، گفت: این عملکرد را تنها من ارزیابی نمی‌کنم و بخش‌ها و معاونت‌های مختلف وزارتخانه آن را ارزیابی می‌کنند، قطعاً  هر مدیری موافقان و مخالفان و عملکرد او راضی و ناراضی دارد، اما کسی که در خلوت خود از عملکردش راضی باشد خدا هم از او راضی است.

رحمانی افزود: برای سیدمحمد طباطبایی آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم جامعه ورزش اصفهان همان همراهی که با محمد سطان‌حسینی داشتند را با او نیز داشته باشد، طباطبایی باید در دوران سرپرستی خود را نشان دهد و تلاش می‌کنیم این دوره سرپرستی کوتاه باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =