• ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۷
  • کد خبر: 5801
  • readingTime: ۱ دقیقه
برانکو

شایعه حضور برانکو ایوانکوویچ روی نیمکت تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان از سوی این مربی کروات تکذیب شد.

به گزارش ایراسین، در حالیکه رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران 98-99به دلیل شیوع ویروس کرونا پس از هفته بیست و یکم به حالت تعطیلی بلند مدت در آمده است صحبت در خصوص آینده نیمکت باشگاه ها همچنان داغ است. تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان با وجود اختلاف ۱۰ امتیازی خود با پرسپولیس که به صدر جدول تکیه زده، همچنان مدعی عنوان قهرمانی است اما شایعه شده که خبری از تمدید قرارداد امیر قلعه‌نویی با طلایی پوشان اصفهانی برای فصل جدید نیست.، این شایعه سبب شد از محرم نویدکیا و برانکو ایوانکوویچ به عنوان گزینه‌های احتمالی سرمربیگری در این تیم نام برده شود.

برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم ملی عمان درباره این شایعه اظهار داشت: من سرمربی تیم ملی عمان هستم، هرجا بوده ام به قراردادم پایبند مانده ام، قبل از انتخاب عمان با پیشنهاداتی روبرو بودم اما با خواسته خودم به عمان آمدم و از این انتخاب کاملا راضی هستم، در ابتدای هدف گذاری قرار داریم و به روزهای بهتر با تیم ملی عمان فکر می کنم.

سرمربی پیشین تیم پرسپولیس تهران ادامه داد: دیگر زمان ادامه فعالیت در تیم ملی عمان است و من برای تمام همکاران خودم در باشگاه هایشان آرزوی موفقیت دارم.

بنابراین با توجه به اظهار نظر سرمربی پیشین پرسپولیس و تیم ملی فوتبال ایران، حضور برانکو در سپاهان کاملا منتفی است و حضور وی به عنوان جانشین قلعه‌نویی شایعه ای بیش نیست.

همچنین یکی از مدیران باشگاه فولاد مبارکه سپاهان ضمن تکذیب این شایعه بیان داشت: برانکو با تیم ملی عمان قرارداد دارد و ما هم صحبتی با این مربی نکردیم، حضور این مربی کروات در سپاهان برای فصل آینده شایعه‌ است، همانطور که نیکفر سرپرست باشگاه سپاهان گفتند تکلیف قلعه نویی در پایان لیگ برتر فوتبال مشخص می‌شود و در آن مقطع هیئت مدیره درباره سرمربی تیم تصمیم می‌گیرد.

انتها/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =